Yamaha neos 70cc rezonans tylko przez ok 2s

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Yamaha neos 70cc rezonans tylko przez ok 2s

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe karoljuan5 karoljuan5 8 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #634734
    Zdjęcie profilowe karoljuan5
    karoljuan5
    Użytkownik
    • Postów: 7

    A więc problem polega na tym że rezonans powstaje tylko przy ruszaniu i utrzymuje sie tylko przez około 2 sekundy potem muł. Cylinder jaki w niej siedzi to s6 streetrace 70 wariator seryjny rolki 3.5g sprzęgło seria sprężyna centralna biała polini sprężynki 3x żółte hebo tłumik gianelli sportowy modelu nie znam bo po znajomości kupiłem gaźnik tec 17.5mm prosze was o pomoc bo nie wiem co robić yamaha ma dużo mocy potrafi z manety na kolo wyrwac szkoda żeby sie konie marnowały 🙂

    #634736
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 15 377

    za lekkie rolki, za mała dysza w gaźniku.
    Nie jestem tez pewny co do twojej diagnozy że traci rezonans. Rezonans to pewien zakres obrotowy. Silink musiał by sie wkrecac powyżej lub spadac poniżej.
    Strata mocy to niekoniecznie wyjście z zakresu rezo

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #634760
    Zdjęcie profilowe karoljuan5
    karoljuan5
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Tak to wygląda startuje ona dostaje przy 30 takiego kopa i ciągnie jak popierdzielona. Słyszałem gdzieś że to może być jeszcze tłumik za słabej klasy i że do tego cylindra powinien być tłumik klasy racing albo evo a nie sportowy. Rozumiem że dysza główna za mała?

    #634762
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 15 377

    tłumik jest wystarczający jeżeli jest sprawny. to nie jest cylinder z kosmosu.
    reszta to sprawa regulacji lub jakości użytych części. piszesz dość chaotycznie i cięzko ci jest coś konkretnie doradzić. Nie wiem czy dysza. Piszesz że „ciagnie” ale nic o obrotach i tym co się z nimi dzieje..itd. Wiec gdzieś ci ciągnie a gdzieś ci nie ciągnie i tylko ty wiesz co się wtedy dzieje z silnikiem.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #634765
    Zdjęcie profilowe karoljuan5
    karoljuan5
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Z obrotami jest tak, że przy ruszaniu wchodzi na wysokie i potem gwałtownie spada ale skuter dalej przyspiesza tylko że bardzo wolno. Dodam jeszcze że jak skuter raz tak wystartuje szybko to jak już np stane nawet sie nie zdąży zagrzać to już tego startu nie ma i mułowato przyspiesza. Jedzie tak z 50, 55 km/h a wcześniej na cięższych rolkach teraz są 3.5g wcześniej 4.5g jechał 100, 110 ale startu nie było. Ładnie wtedy trzymał rezo i można było cały czas jechać te 110 dajmy na to.

    #634766
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 15 377

    reguluj – gaźnik i rolki. pewnie winne jest to co zmieniłeś. nie wiem czy gaźnik czy rolki czy równocześnie.. musisz to zgrać

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #634767
    Zdjęcie profilowe karoljuan5
    karoljuan5
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Okej dzięki wielkie

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie