Yamaha mbk booster 50

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Yamaha mbk booster 50

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 lat, 3 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #310919
    Zdjęcie profilowe Maniusx
    Maniusx
    Użytkownik
    • Postów: 25

    Witam posiadam skuter yamaha mbk booster z roku 2002. Skuter po remoncie jakies jakies 1500km temu.przebieg to ponad 10600. Robionyle bylo komplet cylinder tlok glowica pierścienie, uszczelniacze na wale i łożyska. W skuterze jest taki problem ze jak jest juz niewiele paliwa w baku to bardzo ciezko go odpalić a jak juz odpali to chodzi tylko na ssaniu(ręczne) jak puści sie ssanie to gaśnie i znow go ciężko odpalić. Wymieniłem swiece na nową ale to nic nie dalo bo tak samo sie zachowywal silnik. Ale wpadlem na pomysł żeby dolać paliwa prawie caly bak no i wtedy skuter odpalił za drugim razem i juz chodzil bardzo ładnie trzymal sie obrotów i siłę tez mial odpowiednią. Wiec nie wiem co to może byc za przyczyna ze jak malo paliwa w baku to bardO ciężko odpala i nie chce pracować silnik. Prosilbym o pomoc i opinie osób które sie znają. Jak jakies pytania będą to odpowiem. Z góry dzięki i proszę o pomoc:)

    #310927
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 387

    filtr paliwa, odpowietrznik zbiornika, kranik podcisnieniowy.. coś co utrudnia paliwku spływanie do gaznika. im wiecej w baku jest powietrza a nacisk paliwa mniejszy – tym mu trudniej

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #310959
    Zdjęcie profilowe Maniusx
    Maniusx
    Użytkownik
    • Postów: 25

    A jak skuter nie pracuje to powinno byc paliwo w filterku paliwa? Bo jak skuter jest wyłączony to w filtrze nie ma ani troszke paliwa a jak jest uruchomiony to leci ze zbiornika do filtra niewielki strumien paliwa a wydaje mi sie ze powinien byc caly filtr paliwa

    #310965
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 387

    jeżeli filtr masz miedzy zbiornikiem a kranikiem to powinien być zalany
    jeżeli masz miedzy kranikiem a gaźnikiem to istnieje szansa że bedzie pusty – ale to by oznaczało że paliwo z niego wycieka mimo teoretycznie zamkniętej iglicy w gaźniku. A tak nie powinno być

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #310966
    Zdjęcie profilowe Maniusx
    Maniusx
    Użytkownik
    • Postów: 25

    Właśnie nie widze u siebie kranika tylko widac przewód schowany od baku a przewód od filtra idzie prosto do gaznika

    #310971
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 387

    taki kranik co nie wygląda jak kranik. to jest zawór sterowany podciśnieniem z dolotu powinien być miedzy zbiornikiem a gaźnikiem.
    ew. może jest zabudowany w sam początek zbiornika- ale wtedy szło by tam albo podciśnienie albo przewody (jeżeli to jego wersja elektryczna a nie podciśnieniowa).
    Nie znam tej instalacji dokładnie wiec pisze jak to wygląda na ogół.

    wychodzi z allegro że booster ma takie coś:
    https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=Yamaha+mbk+booster+50+kranik

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: