Yamaha Aerox i tylko 50 km/h ???

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Yamaha Aerox i tylko 50 km/h ???

Ten temat zawiera 25 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 26 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #215404

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Siema,
    Wczoraj dostałem swoego Aeroxa, jest z 2003r. ma przejechane coś koło 19 700 i ponoć ma blokady lecz mam z nim mały problem, otóż na wolnym gazie jedzie ok 50km/h, gdy wcisne mu od początku ssanie to ciągnie 65km/h. Blokady na wariatorze nie ma bo sprawdzałem, tłumik /yasunie(nie wiem czy są blokady bo nie miałęm kiedy go zdjąć), oraz CDI które mnioe bardzo zdziwiło, otóż przy CDI są DWIE wtyczki, tak jakby była jedna”Polska”a drugia „Niemiecka”.
    Co zrobić żeby szedł on chociarz z 80km/h ?
    Czy np. takie CDI było by ??

    Bardzo proszę o pomoc, z góry dzięki 🙂

    #215405

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mała dysza trochę, jak lepiej na ssaniu idzie.

    #215406

    Anonimowy
    • Postów: 0

    zdejmij blokady z tłumika i wtedy zobaczysz jak to potrafi iść w yasuni są 2 blokady jak się nie mylę przy mocowaniu do cylindra i przy końcówce, są to zwężki będzie trzeba wybić te spawy co trzymają blokady i po sprawie 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Prezenty od Junaka

    Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.
    #215407

    Anonimowy
    • Postów: 0

    W tłumiku nie ma blokady w kolanku od dyfuzora, włąśnie sprawdźiałem, jeszcze pozostaje sprawdźić czy nie ma tak owej w kolanku przy cylindrze noi jeszcze to CDI.
    A to CDI które podałem w linku u góry podeszłoby ???

    #215408

    Anonimowy
    • Postów: 0

    W tłumiku jest blokada na przyspieszenie, a nie prekość (tak w seryjnym, yasuni to nie wiem).
    Zobacz jaki stan jest dzwonu sprzęgła i paska, bo mój rox szedł 70 jak było to styrane, a po zmianie tych części ponad 80 :p

    #215409

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Pasek jest w nawet dobrym stanie, nie ma jakiś pękniec czy czegoś podobnego.
    Dzwon sprzęgła jest w jednym punkcie trochę przygrzany ale nei tak żeby był calutki do wymienienia tylko taki mały kawałek.

    #215410

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dzwon raczej nie ma wpływu na vmaxa.
    sprawdź kompresje bo jakby nie było ma już prawie 20k przebiegu 🙂

    #215411

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Przy moim roxie jest wg tak pokombinowane że ledwo co łączy XD np. taki rozrusznik przy nim jest kabel który trzeba delikatnie docisnąć palcem, aby motor odpalić, z kopki naj jest zimny paliu za drugim razem a jak troszkę cieplejszy to za pierwszym.
    A dałoby się przerobić ssanie ręczne w gaźniku na automat ??
    Do tej pory miałem automatyczne i trochę trudno jest mi się przestawić;/ niestety.

    #215412

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ręczne jest bardziej niezawodne. Do zmiany musiałbyś zmienić gaźnik.

    #215413

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Aha w sumie tak się tak dobrze zastanowić to rzeczywiście lepsze jest ręczne, jednak będe musiał się przyzwyczaić ;d.

    [ Dodano: 23-05-2010, 22:29 ]
    A jaki byście proponowali gaźnik, wariator, sprzęgło, dzwon do stuntu?
    Jesli chodzi o moc to wiem, że trzeba wyregulować ale gdybym chchiał wsadzić cos „lepszego” niż seryjne to co byście prpoopnowaliż
    Chodzi mi też o to aby miał dobry v-max(nie mówi tu o jakieś 100km/h czy coś podobnego ale żeby jakoś szedł).

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 26 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie