Yamaha aerox czy chinska biegówka

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Yamaha aerox czy chinska biegówka

Ten temat zawiera 16 odpowiedzi, ma 11 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe DamianRysiekSr DamianRysiekSr 4 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 17 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #124825
    Zdjęcie profilowe zahrad77
    zahrad77
    Użytkownik
    • Postów: 122

    Witam mam pytanie co wybrac yamahe aerox czy zipp xrace?Yamaha uzywana zipp nowy

    #124838
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Ale nic nie napisałeś o tym aeroxie . Jaki przebieg? który rocznik?

    #124854
    Zdjęcie profilowe zahrad77
    zahrad77
    Użytkownik
    • Postów: 122

    Ta yamaha jest po mocnym tuningu (wyzylowana na maxa) nie wiem który rocznik ale koszt ok 4500

    #124869
    Zdjęcie profilowe DeelBeat
    DeelBeat
    Użytkownik
    • Postów: 340

    Daj link to Ci podpowiemy.
    Ja bym wziął Zippa i proszę bez hejtów, bo wolę chińskie.

    _________________________________________________
    „Nothing Is True, Everything Is Permitted”.
    Router Bassa 50 2012 (4t) -> Yamaha DT 80 lc2 94` (2t) -> Wezyr Street Fighter 110 (4t).
    #124872
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    DeelBeat szczerze to chińskie też jest dobre. poptostu jak dbasz tak masz. 😉 To co z tego ze chińskie. to ma tylko jezdzic 😉

    #124885
    Zdjęcie profilowe fah1d
    fah1d
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Dokładnie, zgadzam się z osobami wyżej, chyba, że masz kasy jak lodu no to wtedy to jest kwestia wyboru i sporu. 🙂

    #124886
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 473

    Oczywiście że X Race – skoro Yamaha wyżyłowana to długo nią nie pojeździsz ze względu na obciążenie podzespołów. A części do tego nie są tanie. Za to do X Race wystarczy lać dobrej klasy olej i paliwo i będzie długo i bezawaryjnie służył.

    Zipp Salmo: przebieg 51930km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 3334km.
    #124923
    Zdjęcie profilowe zahrad77
    zahrad77
    Użytkownik
    • Postów: 122

    DeelBeat nie mam linka bo to znajomy sprzedaje ,twierdzac ze yamaha jest na niego za mała <jest to mozliwe 192 wzrostu> Sam nie wiem co wziąść bo mi zalezy na osiągach tez i na wytrzymałosci

    #124947
    Zdjęcie profilowe arturo12342
    arturo12342
    Użytkownik
    • Postów: 59

    zipp nie jest chińską marką!!

    #124951
    Zdjęcie profilowe tmielcarz
    tmielcarz
    Użytkownik
    • Postów: 147

    arturo12342 napisał:

    zipp nie jest chińską marką!!

    A niby jaką ? 🙂

    Honda NC700S
    Yamaha Neos | Malossi Sport 70cc | LeoVince ZX | Malossi Multivar | Malossi Fly Clutch | Dellorto 17,5 – SPRZEDANY
    Keeway Speed 150 – SPRZEDAM
    #124968
    Zdjęcie profilowe degename
    degename
    Użytkownik
    • Postów: 990

    Zipp jest polską marką. To że części do produkcji (składania) pojazdów importują z Chin to już inna sprawa.

    #124971
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Zipp jest importerem chińskich motorowerów – gotowe poskładane podzespoły montują w ramę i naklejają swoje nalepki. Taki wyrób trafia na rynek sygnowany marką Zipp… Identyczne bliźniacze konstrukcje mają mniej lub bardziej egzotyczne nazwy, Barton, Romet…
    Wszystkie te motorowery pochodzą z tej samej olbrzymiej fabryki w Chinach…

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

    #124972

    Bartolini2009
    Użytkownik
    • Postów: 57

    Ale z drugiej strony jeśli mu zależy na osiągach niech bierze Yamahe Bo niema cudów takich żeby zipp nowy poszedł jak wyżyłowana yamaha. Poza tym jeżeli nawet jest wyżyłowany a nie będzie go cisnoł na full non stop to przejedzie sporo, najwyżej zrobi jeden remont i potem będzie uważał to spokojnie dobije kilkunastu tysięcy. Zależy tylko od tego jak go będzie używał. A ponadto Zip poleci pewnie 70 km/h a yamaha z 90 km/h jak jest wyżyłowana, czyli jeśli będzie jeździł yamahą 70 km/h to nie będzie przeciążał silnika.

    #125009
    Zdjęcie profilowe tmielcarz
    tmielcarz
    Użytkownik
    • Postów: 147

    degename napisał:

    Zipp jest polską marką. To że części do produkcji (składania) pojazdów importują z Chin to już inna sprawa.

    Masz rację, ale dla klienta liczy się efekt końcowy – skuter jest chiński, co ma swoje plusy (cena) i minusy (jakość).

    Honda NC700S
    Yamaha Neos | Malossi Sport 70cc | LeoVince ZX | Malossi Multivar | Malossi Fly Clutch | Dellorto 17,5 – SPRZEDANY
    Keeway Speed 150 – SPRZEDAM
    #125038
    Zdjęcie profilowe degename
    degename
    Użytkownik
    • Postów: 990

    I nie zgodzę się z tym że wszystkie polskie firmy „produkujące” skutery i motorowery mają części z jednej fabryki. Większość motorowerów Rometa jest z fabryki Senke choć softchoper jest z lifana lub innej fabryki, w momencie wypuszczenia go na rynek i dwa lata po tym Senke nie miał tego modelu w swojej ofercie. Większość najtańszych skuterów robi firma Xitan (czy jakoś tak), zresztą nie wszystkie chińskie firmy ostatecznie nadające homologacje same produkują cokolwiek.

    Wystarczyłoby sobie porównać jakość modelu 717 4T Rometa, jak niektórzy wiedzą miałem model 2008, sprzedałem i chciałem kupić model 2010 – po obejrzeniu go na zdjęciach i w necie stwierdziłem ok, pojechałem z dziewczyną do sklepu i głęboko się nad tym zastanowiłem, potem stwierdziłem że nie, nie ma sensu. Z tyłu miałem wcześniej dwutłoczkowy hamulec tarczowy a tutaj bęben i to taki który tylko spowalniał. Nie mówiąc już o braku drugiego regulowanego amortyzatora, schowków na telefon i portfel, brzydkim zegarze itd.

    Inny przykład – dwaj konkurenci – Romet RR i Zipp Pro 50, ten pierwszy jest na porządnej, ładnej ramie, jest mniejszy, trochę lepiej się prowadzi i nie udaje dorosłego motocykla tak jak Zipp. Owiewki lepiej spasowane, inaczej mocowane, mogliby tylko poprawić mocowanie silnika dodając siltenbloki ale i tak nie jest tak źle. Silnik osadzili trochę inaczej, cylinder jest bardziej w poziomie niż w pierwszym PRO.

    Silnik 139QMA z Pedy Motors w modelu VIA 50 A przejechał 6000 km bez zmiany oleju i nie stracił nic ze swojej mocy. Oleju nie ubyło za dużo, po spuszczeniu było go około 690 ml (w książce serwisowej wpisano że przy wymianie zużyto 850 ml). Mój Romet przejechał 3000 km po wymianie i zatarł się. Niestety nie ma co patrzeć na markę i cenę z tym jest loteria straszna.

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 17 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: