Wysokie spalanie 139QMB

Miałem spalanie na setkę:
2,94L/100KM
2,95L/100KM
2,95L/100KM
3,32L/100KM
3,45L/100KM
3,16L/100KM

Filtr powietrza czysty, jeżdżę 2/3 - 3/3 manetki prędkość ~60km/h czasem 70km/h

Stosuje EcoDriving - dojazd do świateł na puszczonej manetce, z górki puszczona manetka, dojazd do skrzyżowania na puszczonej manetce itp. Iglica postawiona na środkowy ząbek, gaźnik wyregulowany. Wszystko seryjne po za kilkoma drobnostkami, dysza główna seryjna chyba 85.

Jak mogę zejść do 2,50L/100KM

Sorry, tu nie chodzi o "tajfuna". Już zedytowane, ale rada ta sama ;) Spróbuj zamontować mniejszą dyszę 70-kę. Albo obniż iglicę przepustnicy.

Moim zdaniem 85 to za dużo jak na zwykły filtr i 50cc. Dysza 70-76 jakoś będzie odpowiednia. Przy 85 spala około 3l i to jest normalne.

bardzo pogorszą mi się osiągi przy zmianie dyszy np. na 72?

izdebski12 napisał:

bardzo pogorszą mi się osiągi przy zmianie dyszy np. na 72?

Nie bardzo, a przy dobrej regulacji gaźnika, możesz nawet tego nie odczuć.

W takim razie jaką mam dokładnie kupić dyszę, aby była optymalna? Obejdzie się bez regulacji gaźnika - starą wykręcić, nową wkręcić, czy nie za bardzo? Ile mm ma mieć ta dysza bo widziałem na allegro różne.

Skoro obecnie masz 85, to kup mniejszą, np. 72. Kiedyś śmigałem Agility 50 z dyszą 72 i wyciskałem max. ponad 70km/h (licznikowo), a spalanie nigdy nie przekraczało 2,5L/100km.

72 4mm gwint M4, czy 72 5mm gwint M5?

Kymkacze mają gwint M5, a co Ty tam masz to już nie wiem? Przeważnie chińczyki 4T, mają M4