wymiana wariatora

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning wymiana wariatora

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Daniel84 6 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #70684

    Daniel84
    Użytkownik
    • Postów: 126

    mam pytanko chciałbym zmienić wariator na wariator tuningowy. Co musze mieć jaki klucz i co jeszcze wymienić po jego wymianie. i jaki efekt będzie w skuterze toros f16. bedzie to mój pierwszy tunning

    #70699
    Zdjęcie profilowe bassist
    bassist
    Użytkownik
    • Postów: 49

    Najprostszy sposób to:
    – Podjeżdżasz pod bramę pierwszego lepszego warsztatu samochodowego lub wulkanizacji (nie wchodzisz do środka)
    – Odkręcasz pokrywę przekładni (zazwyczaj klucz 8)
    – Dopiero teraz wchodzisz do warsztatu i pytasz, czy mogłbyś skorzystać z klucza pneumatycznego 😉
    – Odkręcasz nakrętkę wariatora i zdejmujesz przeciwtalerz, pasek i wario.
    – Wymieniasz na wario tuningowe (przy okazji wymień pasek na nowy).
    – Zakładasz wszystko spowrotem dokręcając nakrętkę wario pneumatem, ale mniejszym momentem niż koła, żeby nie porwać gwintu na wale.
    – Pytasz Pana mechanika co się należy za użyczenie klucza – jak nic nie będzie chciał to jedziesz do sklepu po browar i zawozisz mu 😉

    To taki mój sposób na pierwszy tuning… 😀

    ps. Jeśli jesteś z mazowieckiego to skontaktuj sie ze mną to Ci pomoge

    **********************************
    Warszawa – Białołęka – Choszczówka
    #70702
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Lepiej kupić taką blokadę wariatora i wozić z zapasowym paskiem, niż szukać warsztatu w razie zerwania paska w trasie.
    http://www.skuterfan.pl/blokada-wariatora-4t,id108.html

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Bajaj Pulsar 125: Witamy w Polsce!

    Modele Pulsar NS 125, Pulsar NS 200 i Pulsar RS 200 rozszerzają portfolio modelowe marki Bajaj w Polsce. Sprzedażowe hity testowane są na jednym z bardziej wymagających rynków na świecie – w Indiach. 12 KM, 11 Nm i gwarancja niezawodności oraz radości z jazdy na każdym kilometrze.
    #70705

    Daniel84
    Użytkownik
    • Postów: 126

    a czy konieczna jest ta blokada

    #70708
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Konieczna jeśli nie chcesz jeździć po warsztatach i prosić o klucz pneumatyczny, oraz na wypadek zerwania paska w trasie daleko od domu.

    #70719

    Daniel84
    Użytkownik
    • Postów: 126

    a jaka jest mniej więcej cena jeśli znacie oczywiście

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie