Wymiana simerblokow w junaku 901
- This topic has 10 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 7 years, 6 months temu by Anonim.
- AutorWpisy
- 9 września 2016 dnia 05:54 #311903
Witam mam problem z simerblokami. Problem polega na tym ze jak jade powyzej 80km/h zaczyna tyłem zamiatać. Chcialby zapytac ile beda kosztowac simerbloki do niego i jak je wymienic .
9 września 2016 dnia 07:38 #311904kosztują to one miedzy 3 a 11 zł.
Tylko musisz znać wymiary.
http://www.sklepmotonet.pl/c/pl/59/1/1/0/long/elementy+zawieszenia.html
Na allegro też tego od groma9 września 2016 dnia 07:48 #311905AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Pożeniłeś simeringi z silentblockami, dwie zupełnie inne części. Chodzi o tuleję tylnego wahacza pewnie.
9 września 2016 dnia 08:07 #311908simering to uszczelniacz
a silentblock/simerblok to tuleje whacza to elementy albo plastikowe albo met-gum tłumiące9 września 2016 dnia 08:20 #311910AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Czyli kolega miał rację, istnieje takie coś, jak simerblok.
Człowiek cały czas ię czegoś uczy… 🙂
Odszczekuję: HAU, HAU, HAU!9 września 2016 dnia 10:02 #311918tak jak istnieje kopnik i kopka. Ludzie już się nauczyli żeby sprzedając coś wpisywać wszystkie możliwe wariacje jego nazwy w tytule/nazwie towaru.
9 września 2016 dnia 11:04 #311919AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
No to szczekam, czy nie powinienem… bo mnie zdezorientowałeś?
9 września 2016 dnia 11:33 #311921Simmerring czyli pierścień Simmera to okrągły oszczelniacz. Tak jak O-ring to okrągła uszczelka. Simmering ma wewnątrz metalową/kompozytową wkładkę albo metalową obudowę. Nazywane toto potocznie simeringiem.
Natomiast simerblok, zimmerblock,silentblock, silentblock.. wymawiane na tysiąc sposobów w zależności od tego jak ktoś gdzieś usłyszał i zapamiętał to zasadnioczo tuleja w której coś może się przesuwać a jednocześnie ona przenosi siły poprzeczne.
Może być cała z plastiku/poliuretanu i wtedy jest twarda jak pieron albo może być elementem łaczonym metalowo-gumowym i wtedy ma zdolności tłumiące drobne drgania (w zależności od zastosowanej gumy).
Stosują to w zawieszeniach i w różnego rodzaju ^łapach^ (poduszkach silników.. itd).
Zwyczajowo przyjmuje się że takie z gumą stosuje się tam gdzie nadrzędną funkcją jest wytłumienie/wyciszenie (dupowozy, daily drivery) a te z poliuretanami w sporcie – gdzie sztywność konstrukcji i precyzja oraz trwałość ma większe znaczenie niż to że od drgań same się wykręcają śruby w tapicerce i wypadają zęby pasażerom. Do tego poliuretany w wilgotniejsze dni skrzypią jak poye..e.
Harrdcore level 2 to simmerbloki z teflonu.
hardcore level max to uniballe. To ma 0 elementów elastycznych.9 września 2016 dnia 11:58 #311927AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Ej, ale nie tłumacz mi co to jest simering i silentblock, bo to wiem, tylko mnie zażyło istnienie czegoś o nazwie SIMERBLOK :-)))
9 września 2016 dnia 12:01 #311928simerblok jest w zestawach z kopnikiem :).
9 września 2016 dnia 12:18 #311929AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
OK, czyli jednak nie szczekam 🙂 Co ja, wyjec jestem, czy co?! :-)))
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.