Wymiana simerblokow w junaku 901

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #311903
    Daniel Karski
    Użytkownik
    • 1
    • 1Postów:

    Witam mam problem z simerblokami. Problem polega na tym ze jak jade powyzej 80km/h zaczyna tyłem zamiatać. Chcialby zapytac ile beda kosztowac simerbloki do niego i jak je wymienic .

    #311904
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    kosztują to one miedzy 3 a 11 zł.
    Tylko musisz znać wymiary.
    http://www.sklepmotonet.pl/c/pl/59/1/1/0/long/elementy+zawieszenia.html
    Na allegro też tego od groma

    #311905
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Pożeniłeś simeringi z silentblockami, dwie zupełnie inne części. Chodzi o tuleję tylnego wahacza pewnie.

    #311908
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    simering to uszczelniacz
    a silentblock/simerblok to tuleje whacza to elementy albo plastikowe albo met-gum tłumiące

    #311910
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Czyli kolega miał rację, istnieje takie coś, jak simerblok.
    Człowiek cały czas ię czegoś uczy… 🙂
    Odszczekuję: HAU, HAU, HAU!

    #311918
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    tak jak istnieje kopnik i kopka. Ludzie już się nauczyli żeby sprzedając coś wpisywać wszystkie możliwe wariacje jego nazwy w tytule/nazwie towaru.

    #311919
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    No to szczekam, czy nie powinienem… bo mnie zdezorientowałeś?

    #311921
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    Simmerring czyli pierścień Simmera to okrągły oszczelniacz. Tak jak O-ring to okrągła uszczelka. Simmering ma wewnątrz metalową/kompozytową wkładkę albo metalową obudowę. Nazywane toto potocznie simeringiem.
    Natomiast simerblok, zimmerblock,silentblock, silentblock.. wymawiane na tysiąc sposobów w zależności od tego jak ktoś gdzieś usłyszał i zapamiętał to zasadnioczo tuleja w której coś może się przesuwać a jednocześnie ona przenosi siły poprzeczne.
    Może być cała z plastiku/poliuretanu i wtedy jest twarda jak pieron albo może być elementem łaczonym metalowo-gumowym i wtedy ma zdolności tłumiące drobne drgania (w zależności od zastosowanej gumy).
    Stosują to w zawieszeniach i w różnego rodzaju ^łapach^ (poduszkach silników.. itd).
    Zwyczajowo przyjmuje się że takie z gumą stosuje się tam gdzie nadrzędną funkcją jest wytłumienie/wyciszenie (dupowozy, daily drivery) a te z poliuretanami w sporcie – gdzie sztywność konstrukcji i precyzja oraz trwałość ma większe znaczenie niż to że od drgań same się wykręcają śruby w tapicerce i wypadają zęby pasażerom. Do tego poliuretany w wilgotniejsze dni skrzypią jak poye..e.
    Harrdcore level 2 to simmerbloki z teflonu.
    hardcore level max to uniballe. To ma 0 elementów elastycznych.

    #311927
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Ej, ale nie tłumacz mi co to jest simering i silentblock, bo to wiem, tylko mnie zażyło istnienie czegoś o nazwie SIMERBLOK :-)))

    #311928
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    simerblok jest w zestawach z kopnikiem :).

    #311929
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    OK, czyli jednak nie szczekam 🙂 Co ja, wyjec jestem, czy co?! :-)))

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button