Wymiana płynu hamulcowego w Kymco KB 50

Witam. Postanowiłem zabrać się za wymianę płynu hamulcowego(przedni hamulec) w moim kymco KB 50. Robiłem wszystko jak w sieci. Pompowałem klamką do twardego hamulca i na wciśniętym hamulcu odkręcałem odpowietrznik, za chwile zakręciłem. Niestety chyba za bardzo odkręciłem odpowietrznik bo klamka mi się całkowicie poluzowała. Domyślam się zę zapowietrzyłem układ hamulcowy. Dziś postanowiłem że poświecę całą niedziele na pompowanie i odpowietrzenie hamulca. Niestety pompowałem przez 3 godziny hamulec ( ok 11000 wciśnięć klamką) i nic klamka ani trochę nie stwardniała. Pompka chyba działa bo bąbelki w zbiorniczku cały czas podczas pompowania się pojawiają. jednak hamulec w ogóle nie twardnieje. Proszę poradźcie coś bo juz nie mam siły.

Odpowietrznik masz przy pompce, czy tak jak u mnie przy zacisku? Najlepiej jakbyś wrzucił zdjęcia żebym zobaczył jak to wygląda. Może jest za mało płynu w zbiorniczku i nie ma co wpompować do układu? Ja dziś właśnie wymieniałem u siebie - zero problemu. Kierownica na lewo żeby zbiorniczek był wyżej i odpowietrzyło się po kilkunastu wciśnięciach.

Odpowietrznik mam przy zacisku. Zbiorniczek przy pompowaniu miałem otwarty aby kontrolować czy go nie ubywa( był pełny). Podczas pompowania płyny w ogóle nie obyło wciąż utrzymywał się i utrzymuje na tym samym poziomie. Wygląda to tak jakby pompa nie pompowała płynu.

Podłącz jakiś np. przewód paliwowy do odpowietrznika i jego koniec włóż do jakiegoś słoika. Przekręć kierownicę w lewo (łatwiej jest odpowietrzyć układ w tej pozycji) żeby zbiorniczek był wyżej i otwórz go. Potem poluzuj odpowietrznik (minimalnie, aby tylko płyn zaczął wypływać) i zacznij powoli pompować klamką. Pompka powinna przepompowywać płyn który u dołu powinien wypływać przewodem do słoika. Nie pompuj szybkimi ruchami aby płyn nie wypryskiwał poza zbiorniczek. Jeżeli pompka pompuje płyn do słoika, to dolewaj płynu do zbiorniczka w miarę ubywania. Przepompuj tak ze 3-4 pełne zbiorniczki, zakręć odpowietrznik przy zacisku (przy puszczonej klamce hamulca) i odłącz od niego przewód. Później napełnij zbiorniczek do połowy płynem i delikatnie pompuj - uchodzące bąbelki powietrza to dobry znak, jak całe powietrze wyjdzie to klamka musi stwardnieć. Jeżeli tak się stanie to ewentualnie uzupełnij poziom płynu do 2/3 zbiorniczka i zamknij go.