Wymiana paska w honda sfx 50 sport na nowy-problem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery, Motorowery i Motocykle Honda Wymiana paska w honda sfx 50 sport na nowy-problem

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Bartolini Bartolini 6 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #58269
    Zdjęcie profilowe lemonek
    lemonek
    Użytkownik
    • Postów: 266

    Witam wszystkich skutero-maniaków.Posiadam Hondę sfx 50 sport (z 2000r.-jeśli to ma znaczenie) ,jechała bardzo ładnie, przyspiszenie-dla mnie wystarczające,sekcja napędowa prawie oryginalna- wymieniony tylko przeciwtalerz na pollini.Rolki oryginalne 9gr .
    Nie do k0ńca wiem jaki powinien być oryginalny pasek ale ufam,że w serwisie wymienili mi go na oryginalny.Tu zaczynają się schody.po przejechaniu około 6 tyś km. postanowiłem wymienić pasek na nowy-firmy dayco ,po wymianie tego paska skuter stracił przyspieszenie i prędkosć maksymalna spadła do 65km/h i nic dalej…. wymieniałem rolki na ciut inne :8.4gr x 3 i 7,4gr x 3 i nadal nie idzie wiecej niż 65. mam też założony wydech firmy technigas .
    Co mogło się zmienić? dlaczego stracił na przyspieszeniu i prędkosci maks. ?? Potrafi ktoś doradzić??

    Więcej kultury na ulicy moi mili…..
    Za literowki przepraszam – pisze często na szajsungu 😉
    #58281
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Wymiary paska który teraz wsadziłeś są takie same ? Jeśli pasek będzie krótszy lub węższy to nie wejdzie na górę wariatora.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
    #58314
    Zdjęcie profilowe lemonek
    lemonek
    Użytkownik
    • Postów: 266

    Pasek jest taki jaki powinien być tzn 18 x 700 (przynajmniej takie zaleca producent) nawet jeszcze kupiłem polliniego dedykowany do mojego skutera i nadal to samo. moze ciut zwiększyło sie przyspieszenie, ale ogólnie nadal jest żle….
    Acha a zaznaczyłem specjalnie lekko farba (pisakiem ) górę wariatora i widzę,że pasek wchodzi na samą górę…

    Więcej kultury na ulicy moi mili…..
    Za literowki przepraszam – pisze często na szajsungu 😉
    #58403
    Zdjęcie profilowe lemonek
    lemonek
    Użytkownik
    • Postów: 266

    Naprawdę nikt nie potrafi mi odpowiedzieć na moje pytania????

    Więcej kultury na ulicy moi mili…..
    Za literowki przepraszam – pisze często na szajsungu 😉
    #58419
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    teoretycznie powinno być wszystko w porządku jak idzie na samą górę
    pasek zwykły ?
    sprzęgło w jakim stanie ?

    Kymco B&W 170
    #58434
    Zdjęcie profilowe lemonek
    lemonek
    Użytkownik
    • Postów: 266

    pasek nowy pollini a klocki cierne strzegła w stanie bardzo dobrym… w zeszłym roku wymieniane..pod sam koniec.
    Jeśli chodzi o sprężynkai : też wymieniałem.. ale bez wymiany rolek. z tym,że chybe uzyskałbym tylko przyspieszenie a nie V-max… tak??

    Więcej kultury na ulicy moi mili…..
    Za literowki przepraszam – pisze często na szajsungu 😉
    #58577
    Zdjęcie profilowe lemonek
    lemonek
    Użytkownik
    • Postów: 266

    Czyli niema kogokolwiek kto mógłby mi pomóc?? A jest ktoś chociaż z okolic poznznia, kto się ciut zna na takich sprawach?? może co dwie głowy to nie jedna i z kimś doszedł bym do konkretnych wniosków….

    Więcej kultury na ulicy moi mili…..
    Za literowki przepraszam – pisze często na szajsungu 😉
    #58582
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Skoro wymieniany był tylko pasek to albo coś zje***li w serwisie albo winny jest pasek. Założony jest poprawnie ? tzn. czy odpowiednią stroną ? Na pasku powinny być narysowane strzałki w którą stronę ma się kręcić. Sprawdź to.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
    #58602
    Zdjęcie profilowe lemonek
    lemonek
    Użytkownik
    • Postów: 266

    Może powiem od początku ale w skrócie:
    Kupiłem skuter i chciałem sam go z lekka stuningowac (tzn.lepsze przyspieszenie i predkosc) ale zamiast zrobic to popsułem (pasek napedowy starczał na około 600km. oddałem go do serwisu i tam gosc mi wymienił : wariator -na oryginalny, sprzegło wraz z talerzami i sprężyną centralną na oryginalne, pasek napędowy na oryginalny-ciut używany, został tylko przeciw talerz firmy pollini. Od tego czasu działało wszystko doskonale . Skuter przyspieszał przyzwoicie i jechał max 75. Żadnych blokad nie było. Pasek w końcu się zjechał-po około 8tyś km. Wymieniłem na nowy, ale firmy dayco ,reszte znasz…..
    Pasek zakładałem prawidłowo :napisami do siebie

    Więcej kultury na ulicy moi mili…..
    Za literowki przepraszam – pisze często na szajsungu 😉
    #58628
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Skoro po wymianie paska osiągi spadły to nie ma siły. Coś jest nie tak z samym paskiem lub na drodze wariator – sprzęgło.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie