wymiana modułu po 400km na odblokowany

czy po wymianie modułu na odblokowany nie bedzie blokowało obrotów i z górki bedzie jechał szybciej jedynie chodzi mi tylko o to obecnie jestem na dotarciu i jazda z górki jest ograniczona do 45-50km/h i czy pózniejsza jazda tak z predkoscia 50km/h nie zaskodzi silnikowi z drugiej strony silnik chyba nie bedzie tak obciazony

400 km to jest niemal dotarty... Jeździj normalnie i tyle...

a ile w tym prawdy, że w cylindrze się robi prób w czasie dotarcia na najwyższych obrotach na jakich się jeździło... I później powyżej nie będzie się wkręcał?

ale chodzi mi o to czy jak z górki bede jechał to czy nie bedzie ograniczało obrotów i czy wogóle to cos da i ile na predkosci

bitronxp1 napisał:

ale chodzi mi o to czy jak z górki bede jechał to czy nie bedzie ograniczało obrotów i czy wogóle to cos da i ile na predkosci

a jakie maksymalne obroty osiągasz?

mam automat chodzi o to ze czy na prostej czy z górki to max do 50km/h dochodzi a z górki jak na max to odcina sie cos ze wiecej nie pojedzie

No to jest moduł na pewno,bo przy wyższych obrotach (jazda z górki) nie daje iskry.A co za tym idzie silnik sam siebie wyhamowuje,bo nie ma zapłonu i nie wejdzie na wyższe obroty/prędkość...

byłem w paru servisach i jeden mówił zeby wszystkie blokady zdjac na własna odpowiedzialnosc ( gwarancji bedzie brak) drugi ze to nic nie da a trzeci to jeszcze zeby tłumik wymienic i ja teraz nie wiem czy wydac kase na ten moduł ? jak nie bedzie efektu

Jak kupisz odpowiedni moduł,to powinno być dobrze :wink:

bitpronxp1 z modułem to jak z totolotkiem zdarza się ze spudłujesz podczas zakupu. Każdy moduł ma mapę zapłonu.

Wszystkie chinole mają tą samą mapę zapłonu, w module chodzi o to, aby nie posiadał elektronicznej blokady max.obrotów silnika.

witam wszystkich
wymieniłem juz moduł na odblokowany 4t wczoraj z górki wycisnołem 62km/h a zablokowany był do 47km/h co daje 15km/h dodatkowo
na prostej to dochodzi tak do 55km/h około