Wymiana cylindra na 72 ccm – co i jak?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Wymiana cylindra na 72 ccm – co i jak?

Ten temat zawiera 20 odpowiedzi, ma 10 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe rogo54 rogo54 3 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 21 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #148479

    Dawid Stankiewicz
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witam. Posiadam nowy cilinder o pojemności 72cc oraz skuter ze zdjętymi wszystkimi blokadami. Oczywiście jest to chiński 4t. Czy mogę zaczynać wymianę cylindra czy muszę się czegoś ważnego dowiedzieć przed tym? Jakieś uwagi? Porady? Z góry dzięki za pomoc. 🙂

    #148481
    Zdjęcie profilowe Robertonos
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    Cylindra nie wymienia się na początek kolego…albo zmieniasz cylek z paroma rzeczami od razu,albo najpierw tłumik,wario,gazinik-dyszę i stożek a cyl na końcu.

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:”JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW”.
    #148482
    Zdjęcie profilowe Robertonos
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    Tuning skuta kończy się na większym cylku,a nie zaczyna.

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:”JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW”.
    #148484

    Dawid Stankiewicz
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Trochę czytałem na ten temat i czy nie wystarczy tylko dyszy wymienić?

    #148485
    Zdjęcie profilowe Robertonos
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    Piszę Tobie że cały gazior na większy masz wymienić,ale Ty w ogóle chcesz zacząć od wymiany cyla co jest robieniem od dupy strony…Znam ja jednego takiego co w 2T zaczął od wymiany cyla na 72cm bo nie miał wiedzy i założył go i nie miał kasy na resztę rzeczy i dziwi się że mu ha,ha,ha spalanie wzrosło do 6,5 l na 100km.Bo robił coś czego wcześniej nie przemyślał i nie popytał tych co wiedzą.A 6,5l/100km to palą 600-650 a nie marne skutery 72cm.

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:”JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW”.
    #148486
    Zdjęcie profilowe Robertonos
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    oczywiście nie musicz tego wszystkiego kupować,ale powinieneś.Jeśli chcesz cyla wykorzystać jak należy to powinien być do niego sportowy lub przelotowy tłumik,sportowy wariator,gazior 17,5-19 i stożek by miał więcej powietrza chwytak.Ewentualnie nawiercić dziurki od spodu w obudowie filtra powietrza.

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:”JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW”.
    #148487
    Zdjęcie profilowe Robertonos
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    Bo już nie piszę Ci że można dać sprężynę dociskową inną i sprężynki sprzęgła + od 1000 do 3000 by startował z wyższych obrotów.

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:”JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW”.
    #148492
    Zdjęcie profilowe Mariusz954
    Mariusz954
    Użytkownik
    • Postów: 48

    Robertonos co ty kminisz? jakie 2t? chłopak ma 4t i najłatwiej zwiększyć moc właśnie zakładając większy cylek możesz też dać głowice z większymi zaworami i dyszę o 5-10 większą od seryjnej

    #148496
    Zdjęcie profilowe Robertonos
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    Wiem że ma 4T czytać umiem kolego Mariusz,co ty gadasz?!?!Nie wprowadzaj go w błąd,sam cylek w Chińczyku 4T mało mu da dobrze wiesz o tym!!Żeby to miało ręce i nogi oraz poczuł zmianę powinien założyć tłumik sportowy lub przelotowy,wariator sportowy jakiś z dość lekkimi rolkami i dać mu więcej powietrza.Dyszę na 100%,a najlepiej cały gazior.Sprężynki + sprzęgła też by start polepszyły.I to jest tuning który daje trochę mocy w takiej popierdułce 50cm 4T,a nie ty mu piszesz że sam cylek.Widzę że tu mało kto wie co to jest robić setupy w bzykach.Jak się nie ma kasy i wystarcza tylko na cyla to po ch… się za modyfikacje bierzecie.Jeden tu ostatnio to pisał że zrobi tuning skuta by lepiej śmigał w postaci wyjęcia 3 rolek z wario i jazdy na 3!!!No ku… jak wy takie tuningi robicie i nie śmierdzicie kasą to ja się nie dziwię że mówi się o młodych posiadaczach 50 cm skutów że wiejski tunning odchodzi błahahahahahahaha……

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:”JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW”.
    #148499
    Zdjęcie profilowe Filippo73
    Filippo73
    Użytkownik
    • Postów: 477

    Zależy jeszcze jaki cylinder się założy. Jak chińską 72, wydech może zostać seryjny, podobnie jak filtr powietrza. Niezbędna będzie przynajmniej wymiana dyszy na większą i regulacja napędu (rolki, sprężynki i sprężyna centralna)

    #148505
    Zdjęcie profilowe eadem
    eadem
    Użytkownik
    • Postów: 2 303

    Przed tuningiem polecam sprawdzić poziom oleju…

    … w głowie 🙂 Jeśli tam jest OK, można ruszać z resztą.

    #148507
    Zdjęcie profilowe rogo54
    rogo54
    Użytkownik
    • Postów: 113

    Robertonos, co ty pierdolisz? Jaki tłumik. Tłumik prawi nic mu nie da w 4t, nie wprowadzaj go w błąd. Ja w 50 założyłem, lżejsze rolki z 5g do 4g i ma eleganckie przyspieszenie. V-max zmniejszył się troszkę z licznikowego 80km/h na 75km/h. To jest oczywiście licznikowe.

    #148509

    Dawid Stankiewicz
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Cylinder firmy WM Motor.
    Po takiej mieszaninie co zaszła mi w głowie, chyba po prostu dam go do mechanika.

    #148510
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Jeżeli chcesz w miarę dobrze zrobić ten skuter to wrzuc tą „80” kup jakieś wario, podreguluj troche sprzeglo. daj większą dysze główną np 85 filr seria lub dysza +90 i stozek. Wydechu nie ruszaj bo to bez sensu. wiem coś po sobie.

    #148515

    Dawid Stankiewicz
    Użytkownik
    • Postów: 4

    70 mi wystarczy. Tak więc co będę potrzebował? Wydaje mi się że dysza do gaźnika i to tyle. Ale mogę się mylić.

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 21 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie