Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Jednoślad.pl:  

Zarejestruj się

Wymiana cylindra na 72 ccm - co i jak?

Dział: Tuning Dodano 2 lata temu





  1. Dawid Stanki...

    Witam. Posiadam nowy cilinder o pojemności 72cc oraz skuter ze zdjętymi wszystkimi blokadami. Oczywiście jest to chiński 4t. Czy mogę zaczynać wymianę cylindra czy muszę się czegoś ważnego dowiedzieć przed tym? Jakieś uwagi? Porady? Z góry dzięki za pomoc. :)

    Napisano 2 lata temu, przez Dawid Stanki..., Postów: 4, Użytkownik Link do wypowiedzi


  2. Robertonos

    Cylindra nie wymienia się na początek kolego...albo zmieniasz cylek z paroma rzeczami od razu,albo najpierw tłumik,wario,gazinik-dyszę i stożek a cyl na końcu.

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:"JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW".
    Napisano 2 lata temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  3. Robertonos

    Tuning skuta kończy się na większym cylku,a nie zaczyna.

    Napisano 2 lata temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  4. Dawid Stanki...

    Trochę czytałem na ten temat i czy nie wystarczy tylko dyszy wymienić?

    Napisano 2 lata temu, przez Dawid Stanki..., Postów: 4, Użytkownik Link do wypowiedzi


  5. Robertonos

    Piszę Tobie że cały gazior na większy masz wymienić,ale Ty w ogóle chcesz zacząć od wymiany cyla co jest robieniem od dupy strony...Znam ja jednego takiego co w 2T zaczął od wymiany cyla na 72cm bo nie miał wiedzy i założył go i nie miał kasy na resztę rzeczy i dziwi się że mu ha,ha,ha spalanie wzrosło do 6,5 l na 100km.Bo robił coś czego wcześniej nie przemyślał i nie popytał tych co wiedzą.A 6,5l/100km to palą 600-650 a nie marne skutery 72cm.

    Napisano 2 lata temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi
  6.  




  7. Robertonos

    oczywiście nie musicz tego wszystkiego kupować,ale powinieneś.Jeśli chcesz cyla wykorzystać jak należy to powinien być do niego sportowy lub przelotowy tłumik,sportowy wariator,gazior 17,5-19 i stożek by miał więcej powietrza chwytak.Ewentualnie nawiercić dziurki od spodu w obudowie filtra powietrza.

    Napisano 2 lata temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  8. Robertonos

    Bo już nie piszę Ci że można dać sprężynę dociskową inną i sprężynki sprzęgła + od 1000 do 3000 by startował z wyższych obrotów.

    Napisano 2 lata temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  9. Mariusz954

    Robertonos co ty kminisz? jakie 2t? chłopak ma 4t i najłatwiej zwiększyć moc właśnie zakładając większy cylek możesz też dać głowice z większymi zaworami i dyszę o 5-10 większą od seryjnej

    Napisano 2 lata temu, przez Mariusz954, Postów: 48, Użytkownik Link do wypowiedzi


  10. Robertonos

    Wiem że ma 4T czytać umiem kolego Mariusz,co ty gadasz?!?!Nie wprowadzaj go w błąd,sam cylek w Chińczyku 4T mało mu da dobrze wiesz o tym!!Żeby to miało ręce i nogi oraz poczuł zmianę powinien założyć tłumik sportowy lub przelotowy,wariator sportowy jakiś z dość lekkimi rolkami i dać mu więcej powietrza.Dyszę na 100%,a najlepiej cały gazior.Sprężynki + sprzęgła też by start polepszyły.I to jest tuning który daje trochę mocy w takiej popierdułce 50cm 4T,a nie ty mu piszesz że sam cylek.Widzę że tu mało kto wie co to jest robić setupy w bzykach.Jak się nie ma kasy i wystarcza tylko na cyla to po ch... się za modyfikacje bierzecie.Jeden tu ostatnio to pisał że zrobi tuning skuta by lepiej śmigał w postaci wyjęcia 3 rolek z wario i jazdy na 3!!!No ku... jak wy takie tuningi robicie i nie śmierdzicie kasą to ja się nie dziwię że mówi się o młodych posiadaczach 50 cm skutów że wiejski tunning odchodzi błahahahahahahaha......

    Napisano 2 lata temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  11. Filippo73

    Zależy jeszcze jaki cylinder się założy. Jak chińską 72, wydech może zostać seryjny, podobnie jak filtr powietrza. Niezbędna będzie przynajmniej wymiana dyszy na większą i regulacja napędu (rolki, sprężynki i sprężyna centralna)

    Napisano 2 lata temu, przez Filippo73, Postów: 479, Użytkownik Link do wypowiedzi


  12. eadem

    Przed tuningiem polecam sprawdzić poziom oleju...

    ... w głowie :) Jeśli tam jest OK, można ruszać z resztą.

    Napisano 2 lata temu, przez eadem, Postów: 1911, Użytkownik Link do wypowiedzi


  13. rogo54

    Robertonos, co ty pierdolisz? Jaki tłumik. Tłumik prawi nic mu nie da w 4t, nie wprowadzaj go w błąd. Ja w 50 założyłem, lżejsze rolki z 5g do 4g i ma eleganckie przyspieszenie. V-max zmniejszył się troszkę z licznikowego 80km/h na 75km/h. To jest oczywiście licznikowe.

    Napisano 2 lata temu, przez rogo54, Postów: 113, Użytkownik Link do wypowiedzi


  14. Dawid Stanki...

    Cylinder firmy WM Motor.
    Po takiej mieszaninie co zaszła mi w głowie, chyba po prostu dam go do mechanika.

    Napisano 2 lata temu, przez Dawid Stanki..., Postów: 4, Użytkownik Link do wypowiedzi


  15. kuba90876

    Jeżeli chcesz w miarę dobrze zrobić ten skuter to wrzuc tą "80" kup jakieś wario, podreguluj troche sprzeglo. daj większą dysze główną np 85 filr seria lub dysza +90 i stozek. Wydechu nie ruszaj bo to bez sensu. wiem coś po sobie.

    Napisano 2 lata temu, przez kuba90876, Postów: 1103, Użytkownik Link do wypowiedzi


  16. Dawid Stanki...

    70 mi wystarczy. Tak więc co będę potrzebował? Wydaje mi się że dysza do gaźnika i to tyle. Ale mogę się mylić.

    Napisano 2 lata temu, przez Dawid Stanki..., Postów: 4, Użytkownik Link do wypowiedzi

Odpowiedz »

Musisz się zalogować, żeby napisać odpowiedź.
Nie masz konta? Zarejestruj się



Wymiana cylindra na 72 ccm - co i jak?: Śledź to forum za pomocą RSS

Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

Czy kierowca skutera lub motocykla 125 to motocyklista?

Czy kierowca skutera lub motocykla 125 to motocyklista?

04 Styczeń 2015

Motocykle robią się bardziej dostępne dla coraz szerszej ilości kierowców. Wprowadzenie możliwości jazdy motocyklem 125 ccm przez osoby posiadające prawo jazdy kat. B co najmniej od 3 lat, nie tylko rozruszało jednośladowy rynek. Zwróciło też uwagę tej grupy ludzi która dotychczas nie interesowała się motocyklowym tematem.

125 ccm Opinie Skutery11 opinii

Maciej Z. trafi na dwa lata do więzienia

Maciej Z. trafi na dwa lata do więzienia

28 Czerwiec 2013

Na dwa lata pójdzie za kratki znany dziennikarz motoryzacyjny, syn Włodzimierza Zientarskiego - Maciej Z. To kara za brawurę, która spowodowała nie tylko wypadek, ale i śmierć człowieka. Wyrok jest prawomocny, jednak czy Waszym zdaniem sprawiedliwy?

Wiadomości6 opinii

Motocykle 125: Kymco i Junak mają największy wzrost, Romet nadal na szczycie

Motocykle 125: Kymco i Junak mają największy wzrost, Romet nadal na szczycie

09 Lipiec 2014

Skuterowo.com jako pierwsze publikuje te dane. Ku zaskoczeniu w wynikach rejestracji za czerwiec 2014 w stosunku rok do roku nie widać wzrostu sprzedaży jednośladów (motocykli i skuterów) do pojemności skokowej 125 ccm. Liderami wzrostów są Junak oraz Kymco. Romet na szczycie, jednak traci.

125 ccm Wiadomości0 opinii

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.