Wymiana cylindra ,musze wymieniac korbe

Zamówiłem juz Cylinder 90ccm+tlok meteor czy przy przebiegu 14 tys muszę wymieniać korbowud (korbe).Czym jeszcze mogę dodać mocy?

Jeśli to jest seryjnie 50cc, to na dobrą sprawę przy cylindrze prawie 2x większej pojemności wymienić trzeba w zasadzie wszystko. Części seryjne nie wytrzymają długo takich obciążeń. I na pewno nie sam korbowód a cały wał korbowy należałoby wymienić - na dostosowany do przenoszenia obciążeń dużo większych niże seryjne 50cc.

wał, łożyska, gaźnik

Króciec ssący,naped.

No to podsumowując:
1. Żeby ci nie rozwaliło silnika ze słusznym już przebiegiem to przy takiej zmianie pojemności wymieniasz łożyska i wał. Zakładam że to 4T i 90cm a nie zestaw big bore w 2T.
2. Żeby to bezpiecznie wysterować i wykorzystać musisz wymienić króciec dolotowy, gaźnik i zapewne filtr powietrza oraz wydech.
3. Żeby po takim skoku mocy bezpiecznie i bezawaryjnie jeździć wymieniasz wariator, sprzęgło z dzwonem i pasek.

To nie jest tak że po wymianie cylindra jeszcze czymś ^dodasz mocy^. Więcej niż wyprodukuje cylinder nie dodasz. Natomiast żeby cylinder wygenerował co umie - musi być otoczony odpowiednim osprzętem.