! Forum Skutery Wymiana cylindra

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe joker738 joker738 3 miesiące temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #618305
    Zdjęcie profilowe joker738
    joker738
    Użytkownik
    • Postów: 12

    witam czym się kierować przy zmianie cylindra i tłoka wymiarami to wiem ale chce wiedzieć więcej. Nie znam się za bardzo nigdy nie wymieniałem to będzie mój pierwszy raz. Na co muszę patrzeć bym nie kupił złego cylindra i tłoka czy np jak ten stary tłok ma 2 pierścienie a bym kupił tłok który ma 3 pierścienie to w niczym nie będzie przeszkadzać?
    Ogólnie to stary tłok jest z jednej strony porywany czy to jest przyczyna ze ciężko miał odpalić i na światłach gasł nie utrzymywał swoich obrotów?
    Lubie robić przy skuterze i chce zasięgnąć wiecej wiedzy na naprawie skutera

    #618316
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 162

    Po pierwsze kupujesz komplet (cylinder, tłok, głowica) i wtedy w ilość pierścieni nie wnikasz bo masz zestaw. Jedyne w co wnikasz to żeby pierścienie prawidłowo pozakładać (kolejność, luz). Ilość pierścieni to kwestia konstrukcyjna.
    Po drugie zwracasz uwagę na to do jakiego silnika kupujesz – tzn piaggio, minarelli, chinarelli, stojący, leżący, AC, LC..itd
    Trzecia podstawowa sprawa to musisz znać średnice sworznia w tłoku -np w minarelli/chinarelli są np. 10 albo 12mm.

    To podstawy. Jest jeszcze kilka istotnych rzeczy ale one raczej mają znaczenie jak już naprawdę idziesz w grube przeróbki

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #618317
    Zdjęcie profilowe joker738
    joker738
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Wielkie dzięki. Pozdrawiam LWG

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie