Wydech LeoVince Touring lub jakiś inny sportowy do Yamaha Majesty YP125?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery 125 Wydech LeoVince Touring lub jakiś inny sportowy do Yamaha Majesty YP125?

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 6 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #620786
    Zdjęcie profilowe hubson
    hubson
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Cześć, mam ytanie, czy wydech LeoVince Touring, który był zamontowany w skuterze 50ccm będzie pasował do silnika 125ccm? Jeżeli tak to, czy wymiana wydechu mi coś da? Czy może wymienić wydech na jakiś inny? Widziałem na YT film jak gość założył wydech z YZF1000. Czy wymiana wydechu coś da u mnie? Czy jak zmienię wydech warto jeszcze wymienić coś innego? Czy przy takiej wymianie warto też założyć lżejsze rolki i twardsze sprężynki sprzęgła? Jeżeli tak to możecie polecić jakieś zestawy?

    #620790
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 313

    nie bardzie pasował a nawet ma szanse zdławić ten silnik. Z drugiej strony to tylko 125 w 4T wiec nawet wymiana na jakiś super duper wydech za 2000 nie bardzo coś da.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #620792
    Zdjęcie profilowe hubson
    hubson
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Dzięki za odpowiedz. To odpuszczę sobie chyba temat wymiany wydechu. Gdzieś na innym forum czytałem, że można zmienić właśnie wydech na taki „tuningowy” i polepszą się osiągi. Ale chyba odpuszczę sobie temat w takim razie.

    #620794
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 313

    taka sztuka działa w 2T gdzie wydech jest bardzo ważną częścią i jego objętość bierze udział w procesie spalania. W 4T ma raczej nie przeszkadzać i wyciszać układ. Tzn gdyby to był bardzo mocny silnik a wydech dławiony/wyciszany do homologacji drogowej to wtedy „coś tam” to by wymiernie dawało. Tzn jakbyś to zrobił w silniku co ma 100KM i miał dostać z tego 7% mocy to by było 7KM. A jak to zrobisz w czymś co ma 12KM to dostaniesz może 0,8KM przy i tak ogromnym deficycie mocy wiec tego nawet nie poczujesz.
    W 300cm i więcej takie manewry zaczynają mieć sens. W 125 możesz się pobawić najwyżej charakterystyką napędu przez zmianę rolek czy wariatora ale tu też jest droga w jedną stronę… tzn po prostu zmuszasz silnik do stałej jazdy na wyższych obrotach – takich bliżej maxa. Hałasu jest więcej znacząco, pali ciut więcej a osiągi się jakos drastycznie nie polepszają. Zdrowych 150-200cm i tak nie dogonisz.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: