Wsk 125 pół remont ;p

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle 125 Wsk 125 pół remont ;p

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Derrager Derrager 9 miesiące, 1 tygodni temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #628678
    Zdjęcie profilowe Derrager
    Derrager
    Użytkownik
    • Postów: 42

    Pacjent: WSK 125 M06 B3 84′
    Silnik: S01
    Przebieg: 22800 km
    Witam, jest taka sprawa iż jestem podwórkowym i jeżdzę takim oto sprzętem. W moim motocyklu „dzwonią” pierścienie tłokowe i chciałbym je wymienić zgodnie ze sztuką, biorąc pod uwagę że jest to dosyć prosta konstrukcja. W remontowaniu silników brak doświadczenia i nasuwa się pytanie czy konieczny jest szlif cylindra, czy po założeniu nominałów będzie to samo, czy pykne kolejne 20k km? Zamawiam na stronie gmoto.pl części i mam tak: uszczelka głowicy, cylindra i 2 pierścienie, o czymś zapomniałem?

    WSK 125 M06 B3 84′ , Toros Fresco 50, Aprilia Hababa 50 2T
    #628684
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 396

    to wszystko zależy od stanu cylindra i jego obecnego wymiaru. Pomiar wykazuje nominał i brak śladów uszkodzeń – tylko pierścienie. Ma już nadwymiar lub widać ślady zatarcia – szlif, tłok nadwymiar i nowe pierścienie

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #628793
    Zdjęcie profilowe Derrager
    Derrager
    Użytkownik
    • Postów: 42

    Dzięki, będą zakładane nominały ;p Z innej beczki, jaki olej byście polecili do skrzyni biegów? 10 w 30 bedzie ok?

    WSK 125 M06 B3 84′ , Toros Fresco 50, Aprilia Hababa 50 2T
Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie