! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) wraca paliwo

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #212250

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Co będzie w Bws mina vertical AC

    Kupiłem kartery z wałem i cylkiem i poprzekładałem kilka swwoich rzeczy….

    Kombinowałem kombinowałem żeby to padło zapaliło, w końcu zaczęło palić, najpierw na pełnym gazie chodził tykko na niskich obrotach. Potem nawet palił gumę na trawie z ponad minutę. I chodziło normalnie… ale mam problem…

    Non stop wywala mi paliwo gaźnikiem odpowietrznikiem na dole tym wężykiem i do filtra powietrza. I to dość duże ilości…

    -membranki zmienialem
    -tłok w dobrą stronę ma otwory
    -Pływak nie zawieszony

    To co do cholery może mu być, sorki za słowa ale już od 2ch tygodni stoi i miałczy .

    PILNIE!! JUTRO ZLOT!!

    #212251

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Napewno coś z tym pływakiem, dobrze trzymałą sprawdź ustami

    #212252

    Anonimowy
    • Postów: 0

    aha jest update:

    Jak jechałem po fajki do sklepa to dojechał tyle co w gaźniku miał, zgasł i musiałem kopa kopałem odpalił złapał obroty i jechałem znowu tyle co na gaźniku :/

    Cholera co mu jest.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Prezenty od Junaka

    Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.
    #212253

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A kranik podciśnieniowy dobry jestą?

    #212254

    Anonimowy
    • Postów: 0

    On sam nie ciągnie paliwałPodciśnienie się zjebało

    #212255

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ale jak :/

    #212256

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Dziura gdzieś jestą Przedmuch? Poszukaj.

    #212257

    Anonimowy
    • Postów: 0

    🙄 a nikt nie pomyslal o zaworze iglicowym. czasem ludzie montuja zwykle kraniki zamiast podcisnieniowych i jezdza normalnie.
    Albo pływak dziurawy i go topi, przez co zawór iglicowy się nie zamyka albo zawór do wymiany bo za późno zamyka dlatego ci się przelewa paliwo i dlatego zalewa świece.
    Zestaw naprawczy do gaźnika dellorto załatwi sprawę na 90%.
    Później uszkodzenie mechaniczne gaźnika.

    #212258

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wystarczy rozebrać gaźnik i podgiąć blaszkę od zaworku iglicowego, jest ona na pływaku…
    Bo najwyraźniej ma za dużo paliwa w komorze pływakowej

    #212259

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Czyli trzeba zmniejszyć stan paliwa.
    Ale ja mówię że coś jest z pływakiem bo nie zamyka paliwa, może być dziurawy, wieszać się lub jest już wyrobiony ten stożek na zaworku..

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie