witam mam delemat kupilem rometa Arrow fay 50ccm 4t i chce przerobic na 80 ccm

zleciłem serwisowi przerobienia na 80 ccm a wstawili mi 72 ccm i powiedzieli mi ze to jest 80 ccm czy to jest prawda bo mi się zdaje ze to jest kłamstwo i odblokowanie też zleciłem to mi tylko wyciągnęli tulejkę z iglicy żebym miał całą manetkę a nie tylko troszeczkę proszę podpowiedzcie mi jakie są jeszcze blokady e w tym motorowerze i jak ich się pozbyć i czy można zmienić filtr powietrza i modułu ? za podpowiedz z góry dzieki

czy ci wstawili 80cm to wiedza oni i wróżka.
Filtr powietrza możesz sobie zmienić i do tego potem wyregulować gaźnik a filtra modułu nie możesz ruszyć :)

a czemu nie mogę ruszyć modułu ?? i jak mogę jeszcze poprawić mu osiągi ?

a moduł zapłonu ?? mogę zmienić ??

Bo każda chińska 80-ka to zawsze jest całe... 72 cm3 pojemności (cylinder o średnicy 47 mm). To raz. I uznaj to za dogmat. ;P
Krzywdy tobie nie zrobili żadnej, jeżeli poprawnie osadzili pierścienie na tłoku przy tym twoim ^tzw. skoku pojemnościowym^. To jest dwa.
Jak masz pełny zakres ruchu manetką (rolgaz, śruba, torpeda, etc.), to można uroczyście przyjąć, że ten gaźnik stał się już gaźnikiem pełnowartościowym. To jest trzy.
^
Wartości dyszy głównej po tuningu pojemnościowym, zmiana przełożeń za pomocą odpowiednich zębatek, tzw. tuningowy moduł CDI z innymi wartościami kąta wyprzedzenia zapłonu, filtr powietrza, a nawet i ten od 125-tki oraz kilka innych spraw pokrewnych, są nadal przed tobą. Powaga.