Wariator i sprzęgło skuter 4T jakie wybrać?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Wariator i sprzęgło skuter 4T jakie wybrać?

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Lancinho Lancinho 4 miesiące temu.

Oglądasz 11 postów - 1 przez 11 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #623418
    Zdjęcie profilowe Lancinho
    Lancinho
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Witam, posiadam skuter Haizhimeng lb50qt-16 i mam taki dylemat czy zwiększę osiągi jak zakupie takie rzeczy:
    http://allegro.pl/iskrownik-stator-cewka-skuter-4t-gy6-vapor-quest-i4993871706.html
    http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-4t-gy6-zipp-romet-kingway-zumico-i5381742267.html
    http://allegro.pl/wariator-pasek-729-sprzeglo-skuter-gy6-4t-tuning-i5043706859.html

    Głównie mi chodzi o ten Wariator i Sprzęgło czy będzie pasować oraz o co chodzi z oznaczeniem nr 729 bo spotkałem też inne zestawy.

    http://allegro.pl/wariator-pasek-669-sprzeglo-skuter-gy6-4t-tuning-i4983949197.html
    http://allegro.pl/wariator-pasek-788-sprzeglo-skuter-gy6-4t-tuning-i4983949866.html

    Jeszcze takie pytanie posiadam świece irydowa czy zmienić ją na zwykła bo powiem szczerze ona ok 20zl mnie kosztowała czyli chinol a mam jeszcze używaną NGK ale nie irydowa a zwykłą.

    Inaczej mówiąc czy te części co podałem będą pasować?
    Z góry dziękuje za pomoc.
    Pozdrawiam.

    #623525
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 037

    nie wkładał bym żadnych z tych cześci. statorem ani cewką osiągów nie zmienisz, wariator jest z najniższej półki.
    729 to długość paska

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #623572
    Zdjęcie profilowe Lancinho
    Lancinho
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Starter i cewka to do odpalania, jakaś propozycja co do wariatora?

    #623576
    Zdjęcie profilowe Lancinho
    Lancinho
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Proszę wybaczyć post pod postem, mam założony podobny wariator i takie pytanie czy wystarczy wymienić rolki wariatora na jakieś sportowe by tak skuter nie mulił?

    A czym się te paski różnią szerokością czy jak?
    http://allegro.pl/wariator-pasek-729-sprzeglo-skuter-gy6-4t-tuning-i5043706859.html
    http://allegro.pl/wariator-pasek-669-sprzeglo-skuter-gy6-4t-tuning-i4983949197.html
    http://allegro.pl/wariator-pasek-788-sprzeglo-skuter-gy6-4t-tuning-i4983949866.html

    Mam włożony 669 to taki mam wsadzić czy tez mogę inny np 788?

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 4 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Lancinho Lancinho.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 4 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Lancinho Lancinho.
    #623580
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 037

    nie ma „sportowych” rolek/odważników wariatora. Są po prostu lżejsze lub cięższe. A to jak bedzie ruszał i przyśpieszał to kwestia regulacji. Jeżeli silnik jest słaby a ty ciezki to bedzie mulił nawet jakbyś rolki z wolframu, palladu i magii założył.
    Pasek ma 3 parametry (z czego dwa pierwsze bardzo ważne):
    – długość
    – szerokość
    – minimalny promień zginania
    np: 750mm x 18mm x 20mm – czyli długość 750, szerokość 18mm i minimalny łuk zaginania 20mm

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #623600
    Zdjęcie profilowe Lancinho
    Lancinho
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Rozumiem, czyli jakbym wziął http://allegro.pl/wariator-pasek-669-sprzeglo-skuter-gy6-4t-tuning-i4983949197.html pasowało by jak mam podobny tylko już nie źle zużyty? Powiem tak trochę ważę bo aż 100, na prostej z wiatrem zamykam licznik tak 70km, pod górkę 30/35km, pod wiatr i na prostej, 50/55km ale właśnie nie mam startu takiego długo się huśta nie mam jakiejś takiej mocy, nie wiem czy to nie jest też wina modułu on taki dziwny za 10zł jest. Chciałbym mieć kopa i spokojnie na prostej zamykać licznik więc co mam zrobić oprócz zrzucenia wagi? Trochę mnie to drażni jak typek z roboty mnie tak z miejsc wyprzedza. 🙂

    Drugą sprawą jest taka że ost ciężko pali z rozrusznika to samo z kopki ale zauważyłem ze jak szybko przekręcę stacyjkę i z kopki raz kopne to od razu odpala a tak poczekam jakieś min to z kopki nie odpalę a z rozrusznika się trochę meczy i za 2min odpali, myślałem że to ssanie ale nie sprawne jest, jak już się przejadę nim z kilometr to i z rozrusznika pali wydaje mi się ze coś z bendixem od rozrusznika jest jakby się ślizgał na ząbkach albo nie ma tulejek, słychać takie coś metalicznego ale jak przechyle go w prawo już nie słychać, bendix jest taki trochę dziwny jak jest na zdjęciu jakby podkładka od tej blaszki odchodziła czyli 1 od 2 na fotce http://www48.zippyshare.com/i/eUNw3FYj/50359/5b0c7b744c4495ebc0622c076713.jpg , nie wiem czy tak powinno być i ta 2 jest taka luźna. I wydaje mi się to ze ten dziwek metaliczny jest od tej blaszki ze ona się obraca i trze o podkładkę, to chyba powinno razem się trzymać a są oddzielnie. No chyba ze akumulator już słaby.

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 4 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Lancinho Lancinho.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 4 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Lancinho Lancinho.
    #623605
    Zdjęcie profilowe Berg
    Berg
    Użytkownik
    • Postów: 726

    Co do regulacji, to długa droga przed Tobą ale do zrobienia. Nie da się opisać i podać złotego środka „zrób to, zmień to i zamień na tamto”. To proces który powoduje, że jak zmienisz jedno, musisz dopracować drugie itd. a to wiąże się z jakimiś kosztami. Do regulacji dobrze mieć obrotomierz, bo wówczas widzisz co dzieje się z silnikiem po jakiejś zmianie elementów. Mój zaczął jeździć po zmianie wariatora, paska, sprężynek w sprzęgle, dzwona sprzęgła i próbach na kilku zestawach rolek (z czego ostatni zestaw to rolki ‚D’ i własne „strojenie” ich wagi), więc roboty, czasu i kasy trochę to kosztuje. Ale jak masz samozaparcie w sobie, czas i $$, to to zrobisz; potrwa to długo ale będzie ok. i licznik zamkniesz :-). Rakiety nie zrobisz, ale będzie lepiej niż z fabryki.
    Nikt niestety nie poprowadzi Cię za rękę, bo każdy oczekuje czego innego i co innego mu pasuje. Sam musisz zmieniać i kombinować. No i dużo czytać jak to wszystko współdziała.

    …125
    #623611
    Zdjęcie profilowe Lancinho
    Lancinho
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Rozumiem, masz racje, ciekawi mnie czy ktoś jeszcze ma taki skuter i coś już przerabiał itd. Czy ktoś kombinował już z tym skuterem, mianowicie chodzi mi o rolki jakie dać.

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 4 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Lancinho Lancinho.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 4 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Lancinho Lancinho.
    #623620
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 037

    milion razy.
    to zwykły Toros F16 albo Router Bassa – czyli najtańszy 4T w PL. Ćwiczony na setki sposobów i internet jest pełen zestawów i konfiguracji jego napędu z takim wariatorem lub innym.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #623700

    Jaro Nowo
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam, ja u swojego chińczyka zmieniłem cylinder oraz głowicę na 100cc rolki przy 50cc miałem 5,5 grama teraz mam 9 gr śmigam około 100 km\h pali mi 4 l waga moja 105 kg, jestem zadowolony, koszt ok. 190zet

    #623780
    Zdjęcie profilowe Lancinho
    Lancinho
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Witaj a jakie części jaka firma? Masz linki z allegro co i jak?

Oglądasz 11 postów - 1 przez 11 (z 11 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie