Wady i Zalety- Zdjęcie blokad

Witam
Zastanawiam się jakie są wady i zalety, gdy zdejmie się blokady w skuterze. Proszę o wszelkie spostrzeżenia np: zużycie silnika, ile pali różnica z i bez blokad, koszt. Wszystko co wam się przydarzyło po zdjęciu blokad.

jeździ szybciej, pali ciut więcej, jak policja złapie wlepią ci mandat i mogą go odholować.

Jeżeli masz skuter 50cc nie przerobiony to zdjęciem blokad nic z silnikiem się nie stanie. Spalanie Być może zwiększy się o te pół litra, Lecz nie jest o powiedziane do końca. Wszystko zależy od Twojego stylu jazdy. Jeżeli chodzi o Policje to jedynie gdy cię zatrzymają jak jedziesz powyżej 50-55km\h (Ponizej nie zatrzymuja raczej) To mogą Cie zatrzymać i zabrać dowód rejestracyjny + Otrzymujesz mandat karny w wysokości 500zł i 0 punków karnych. Jeżeli jesteś osobą nie letnią w tedy zostanie skierowany wniosek do sądu o ukaranie. Najlepiej uważać na Fotoradary i na zwalniać w miejscach gdzie mogą stać. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Z góry przepraszam za pisownię, Ale nie przebywam aktualnie w polsce i nie posiadam polskiej klawiatury.

no i taki drobiazg że zdjęcie blokad pozwala zapałować silnik bo można ciągnąć maxem długi czas.
Wszystko jest dla mądrych

Gdzie w takim 50cc zażyłujesz silnik? Żeby osiagnac max obroty to trzeba chyba z przeprasci zapieprzać albo gume palic :D

nie wiem gdzie mieszkasz ale u mnie w okolicy jest kilka prostych dróg po których można długo jechać z max odkręconą manetką.

Te silniki nie są liczone na jazdę pełnym ogniem dłuższy czas. Wcale nie trzeba osiągać max obrotów, wystarczy utrzymać maksymalne obciążenie (maksymalne otwarcie przepustnicy) dłuższy czas.

A gdy zdejmę blokady to czy lepiej kupić coś nowego i lepszego (części) chodzi mi o "tuning" w dużym cudzysłowie. Czy zostawić i nic nie zmieniać. I bardzo ważne awaryjność silnika zdarza się, gdy zostanie on przegrzany, dobrze zrozumiałem ?

awaryjność silnika zdarza się kiedy coś nie wytrzyma.
Przegrzanie to coś co przyśpiesza takie procesy ale na przegrzaniu sprawa się nie kończy.
Jeżeli odblokujesz pojedzie szybciej bo zakręci się wyżej (i silnik i koła). Może sie okazać że zacznie dostawać wibracji których przy niższych prędkościach nie było. Może to być wina opon (wymiana) albo elementów silnika lub napędu. Przegrzanie, wibracje, większe siły działające na cały skuter - to sprawy które przychodzą wraz z prędkością i większym wysiłkiem ze strony silnika.

Zablokowany silnik również może wkręcać się na maksymalne, bądź dość duże obroty. Ja u siebie w Vitalitce miałem odblokowany moduł. Zablokowana była tuleja na wariatorze.

Czyli to wszystko zależy od tego jak został skuter "złożony w całość" i jak precyzyjnie ? A co jeszcze z tymi częściami lepiej kupić lepsze, nowsze ?

to jest tak- drogie skutery poradzą sobie po zdjęciu blokad bez żadnego ale. Są wykonane z dużym zapasem i precyzją.

A im tańszy tym bardziej/szybciej/łatwiej będzie postępować jego degradacja bo tam te rezerwy są malutkie.

Jak poznać, że moduł jest odblokowany, a tylko tuleja na wariatorze jest z blokadą? (Jak poznać na słuch i w czasie jazdy)

to cięzko wyłapać
teoretycznie przy zablokowanym module dojedziesz szybko do pewnych obrotów prędkości w okolicy 50km/h i gwałtownie koniec. Ściana.
Nie kręci sie wyżej, czasem przerywa jak odcięcie w samochodzie.

Przy odblokowanym module rozpędzasz sie do pewnej prędkości i potem obroty wzrastają ale ty już nie przyśpieszasz- bo talerze nie moga sie zejść bardziej.

Ale że moga być też inne blokadki i upierdzacze może być trudno jednoznacznie wskazać.