Ustawienie gaźnika skuter 2t CPI

Witam pisałem już o problemie z gaźnikiem lecz teraz sobie troszkę z tym poradziłem. Kupiłem skuter z problemem że nie wchodził na obroty. Wyjąłem zwężke filtra powietrza, iglica opuszczona na najmniejszy dopływ paliwa i śruba od mieszanki zakręcona całkiem i mam pytanie czy jeśli skuter dobrze chodzi na takim ustawieniu to mogę spokojnie jeździć i nic się nie stanie? Zastanawia mnie ta śrubka od mieszanki czy może być wkręcona na max. Jest to mój pierwszy skuter w 2t więc wolę zapytać. Próbowałem zmieniać dysze w gaźniku 62, 87, i jakaś bez opisu lecz na każdej skuter zachowuje się tak samo. Gaźnik to jakiś z WM Motor.

jaki kolor ma świeca ?

Świeca wygląda tak. Skuter dosyć dobrze jedzie lecz przyśpieszenie ma dopier od 40km do 70 aż czuć, że ma moc a od 0 do 40 to jest tak w miare.

.

...

O stary... Włóż zwężkę do obudowy filtra powietrza, ustaw iglicę na środek, wkreć do oporu śrubę mieszanki i wykreć ją 1 i 1/4 obrotu. Zobacz co się stanie wtedy i doregulowywuj. To gaźnik 16 mm? Dyszę daj 74.

Gaznik to 19mm taki dostalem od poprzedniego wlasciciela. Dysza nie jest opisana. Jesli wykrece chodz o pol obrotu srubke skuter gasnie, tak samo jak wloze zwezke albo podniose iglice. Kazde inne ustawienie konczy sie nie odpaleniem skutera albo w ogole nie wkreca sie na obroty.

Acha - to zmienia postać rzeczy. Zbyt duży gaźnik jest i naprawdę konia z rzędem temu kto to dobrze wyreguluje. Rzeczywiscie - zweżki nie powinno już być. Dysza blizej 75 do serii, potem jakaś 85 do siedemdziesiątki. Iglica najniżej. Nie wiem - próbuj.