tuning zumico dynamic 4t-jak zwiekszyc v-max?

witam, jestem prawie szczesliwym posiadaczem zumico dynamic 4t silnik 139QMB. Chciałbym go przyspieszyc dla wlasnego bezpieczenstwa, tylko nie mam pojecia jak. w warsztacie powiedziano mi ze skuter jest odblokowany, zakupilem nowy modul cdi http://allegro.pl/modul-zaplonowy-cdi-racing-maxi-tuning-4t-139qmb-i1542993240.html, troche lepiej sie wkreca na obroty, ale jesli chodzi o vmax to wciaz licznikowe 55km/h, wg gps 48km/h. jadacmaksymalna predkoscia czuje jak cos hamuje ten skuter, ale nie wiem, co. jakby chcial jeszcze przyspieszyc...
prosze, pomozcie... z gory dziekuje za info...
Abdul.

Widocznie nie jest w pełni odblokowany. Poszukaj reszty blokad i je zdejmij. Już kilka razy było pisane gdzie są blokady a nawet na tej stronie jest artykuł o najczęstszych blokadach.

http://www.skuterowo.com/blokady-w-skuterach-cala-wiedza/

slyszalem, ze moze byc na wydechu, ale to trzeba cos ciąć, prawda? a moze macie jakies namiary na kogos kto sie zna na skuterkach dobrze i mieszka w okolicach wrocławia?

''jak zwiększyć v-max'' kupić dwusuwa :wink: A tak na poważnie też mam chinola 4T jest to bolączka jeśli chodzi o wkręcanie na obroty tudzież ful-max na liczniku. Wiem po sobie od 3 tygodni eksploatuje taki wynalazek ,na codzień jeżdzę delikatnie i bezpiecznie, ale czasem chciałbym jakąś dawkę adrenaliny niestety akceleration w silniczkach 139qmb jest na poziomie zerowym. :|

czyli zostaje tylko nowa pojemnosc?...

Sprawdzałeś czy w wariatorze została wyjęta podkładka z tulei? czasem trzeba zmienić samą tuleję, jeśli dystans jest w całości z tuleją.

Poszukaj blokad i jeśli chcesz to je zdejmij. Rakieta z tego nie będzie ale zawsze da na przyśpieszenie i v-max.

No zapewne coś jeszcze masz z blokad mój na prostej sunie 65 km wskazówka lekko się wychyla i koniec. Niestety nie pomogę Ci bo nie chcę wprowadzać w błąd-co do blokad. W sumie sam myślałem o większym tłoczku ale bardziej bym wolał najpierw poznać opinie ludzi którzy się już w to bawili,czy gra warta świeczki bo troszkę szkoda mi kasy za markowy zestaw cylinder+głowica,jeszcze do tego potem zabawa z ustawianiem tych zaworków, z drugiej zaś strony strach mi osobiście kupywać tych tanich zestawów z alledrogo. Na razie bardziej myślę czy nie odkładać na drugą rakietę (stuningowany dwusów) :twisted: miejsce w garażu jest.

Pytałem ludzi, którzy zmienili cyl w 4T na 80cc, właśnie na te tanie z allegro i ponoć różnica w mocy jest ogromna, ale żeby leciał szybciej (80-90km/h), trzeba zmienić przełożenie wtórne.

Ja jeszcze przed zdjęciem blokady (moduł) myślałem,że 4T na prawdę więcej jak 60 nie pojedzie bo tak każdy gada w internecie.A tu się okazało,że wyciąga spokojnie 70 (na ładnej drodze przy sprzyjającym wietrze 75).A muszę tu zaznaczyć,że z wariatora jeszcze podkładki nie usunąłem :wink:

TERMIT_PL napisał:

wyciąga spokojnie 70 .A muszę tu zaznaczyć,że z wariatora jeszcze podkładki nie usunąłem :wink:

Bajki opowiadasz

Seryjny 4T poleci bez blokad REALNE 65-70.
A że leci 70 z blokadą na wario to wniosek prosty-kiepawy licznik :D

Suawek napisał:

TERMIT_PL napisał:
wyciąga spokojnie 70 .A muszę tu zaznaczyć,że z wariatora jeszcze podkładki nie usunąłem :wink:

Bajki opowiadasz

Nie każdy ma blokadę na wario.. ;)

Pietro napisał:

Pytałem ludzi, którzy zmienili cyl w 4T na 80cc, właśnie na te tanie z allegro i ponoć różnica w mocy jest ogromna, ale żeby leciał szybciej (80-90km/h), trzeba zmienić przełożenie wtórne.

Przełożenia wtórne - o tym właśnie wiele osób zapomina a one bardzo dużo dają, dobrze Pietro że o tym napisałeś.

Akurat licznik dobrze wskazuje,bo mierzone gps'em było :wink: A posiadacz z forum tego samego piaggio co ja twierdzi,że malutka podkładeczka jest na wario.Zresztą tak było napisane w necie w takim tajnym katalogu dla ASO Piaggio :mrgreen: Tylko wiadomo przy tej prędkości silnik ma pokaźne obroty - stwierdzam to poprzez drgania w podłodze i dzwięk silnika niczym Yamaha R1 :twisted: Taka jazda ma swoje wady jak szybciej zużywające się elementy silnika i wskazówka paliwa wesoło wędrująca w kierunku cyfry 0...

Jak na wario jest jakakolwiek podkładka to się jej pozbądź :wink:

A sorcia, ja odruchowo pisałem na temat chińskiego 4T
Nie kapnąłem się że masz Piaggio, który najpewniej więcej leci-wybacz.Jak masz blokadę to zdejmij.

Vezyr napisał:

A sorcia, ja odruchowo pisałem na temat chińskiego 4T

Ja też :mrgreen: Myślałem że kolega chce nas przekonać że chińskim 4T w dodatku przyblokowanym śmiga 70.

Ja polecam wymienić gaźnik na taki z pompką przyspieszacza i dyszę zwiększyć w gaźniku pomoże na 99%.
Jam z Wrocławia.
Polecam Wobimoto z Pietrzykowic tam tanie części.
A blokady są zawsze w 4T na cid wariatorze i beznadziejnym gaźniku.
Wydech to wymysł i nic prawie nie poprawia.
A tuning jest bardzo ciężki i potrzeba wielu prób z rolkami i sprężynami aby coś uzyskać dodatkowo.
Na tym sprzęcie >65 z licznika to standard po dobrym dotarciu i odblokowaniu maszynki.
No chyba ,że nadwaga :-)

Witam.Jestem posiadaczem skuter Romet 737 50cc "aabdul" tak jak inni piszą masz na 100 % jakąś blokadę nie zdjętą ja swoim wyciągam do 75km/h. Oto link http://www.youtube.com/watch?v=BdZx_18bsJQ.
Musisz posprawdzac czy gdzie masz blokadę.I powinno być lepiej.Jeśli chodzi o dużo lepszy v-max proponuje wiekszy cylinder wraz z głowicą 80cc i oczywiście sportowy tłumik.Sam w niedługim czasie myśle nad zwiększeniem pojemności.Polecam także "sportowy wariator" oraz" sportowe sprzęgło" koszt zestawu ok.150 zł z firmy WM Moto po wymianie tych dwóch części przyśpieszenie staje sie dużo lepsze poniewaz wyżej i szybciej wchodzi na obroty.Kazdy samemu zdoła to wymienić;)