Tuning Zipp Pro GT

Witam. Zamierzam kupić do swojego zippka cylinder 110 ccm. I mam pytanko. Czy przy zakładaniu takiego cylindra bede musiał zmienić wał. Bede wymieniał cylinder, tłok, głowice, gaźnik, filtr. Co jeszcze należałoby wymienić? Odrazu mówię, że nie chce wymieniać całego silnika. Z góry dzięki.

no to masz problem bo w zasadzie trzeba wymienić cały silnik. Z 50 na 110 - to bardzo grubo.
Wał, łożyska, wario,. pasek, gaźnik, airbox, króciec, pasek. W zasadzie osprzęt jak do 125tki.
Przy takim wzroście momentu warto zmienić przełożenie bo możesz być ciezko zawiedziony jak sie okaże że możliwości twojego układu napędowego kończą sie na 80km/h

Dzięki za pomoc. Z tym ze wariator i pasek chyba nie koniecznie. Bo to manualna skrzynia biegów. Chyba ze o czymś nie wiem. Co do zmiany przełożenia napędu to chyba wymiana zębatki zadawczej wystarczy. Jak myślicie? I jaka zębatke wybrać? Oryginalna to chyba 12z

W tej aukcji masz podane wszystko co trzeba wymienić: http://allegro.pl/cylinder-tuning-110-ogar-900-los-gb-street-cross-i4232382661.html
i oczywiście gaźnik;)

ja w 110ccm miałem 16z i sprawowała się dobrze;)

I jakich osiągów moge spodziewać sie po założeniu takiego zestawu? 16z to chyba troche przydużo. Nie odebrało ci przyspieszenia?

noooo :) to wario i pasek niekoniecznie w tym wypadku.

ten zestaw z linka to potwornie tanie graty. 300zł za czapkę części. Ja bym wyszedł z założenia że trzeba te części wymienić ale może niekoniecznie na te z tego zestawu. Dołożyłbym łożyska wału.

Myślałem o takim zestawie. http://m.allegro.pl/cylinder-glowica-110-gaznik-filtr-ngk-motul-gratis-i4256436584.html
Plus wał z łożyskami. I pytanie czy bd musiał wymienić moduł zapłonowy?

Najlepiej moduł wymienić, przy mojej wadze 75kg przyśpeszenie było dosyć dobre
v-max był około 95 licznikowego

żeś jeszcze taniej znalazł...i jeszcze olej gratis..

Wombat co w takim razie proponujesz?

zainwestować więcej

Jeśli mówimy o inwestowaniu w więcej, to temat był już wałkowany..., masz made in china lub Tajwan (Moretti),

albo kup cały silnik 125ccm z np. Loncina, ja taki posiadam 2 tysiące km przejechane i nic w nim nierobiłem jedynie olej.
Koszt takiego silnika to 750-900zł (nowy)

jednak wymieniłem caly silnik. wszystko sprawuje sie jak nalezy. tylko musze jeszcze zebatke zdawcza dokupic. narazie jestem zadowolony. nie polecam zabawy z wymiana cylindra. bo koszty sa nie wiele mniejsze niz przy zakupie calego silnika a ile pracy i nerwow mozna zaoszczedzic. Wiem bo juz mam na koncie taka wymiane. jesli ktos chcialby sie pobawic to powinien wymienic:
wał korbowy
tłok
cylinder
głowice
szpilki na dłuzsze
dłuzszy lancuszek rozrzadu
moduł zapłonowy
zębatkę zdawczą
krociec ssacy(kolektor dolotowy)
gaznik

i zaopatrzyc sie w zapas nerwów

Jaki silnik kupiłeś?;>