Tuning Zipp pro 50

Zastanawiam się nad tuningiem mojego "pro 50" co polecacie?

Ogólnie słyszałem o zębatkach 14 ząbkowanych i myślę że najlepszy wybór to 72ccm,

jakbyście mogli to proszę o linki do konkretnych części żeby zapoznać się z cenami. (chce wiedzieć ile sobie odłożyć na wypłatę)

najlepiej kup od razu cały silnik 110-125ccm oraz wymień zębatke tylną i już rakieta v-max pewnie od 90km/h do 130km/h

Może właśnie taki silniczek 110 ccm, jeśli brakuje ci bardzo mocy :). Zyskasz jakieś 11 KM i to już będzie coś. Im większa zębatka tylnia tym większy V-max a mniejsze przyśpieszenie. Z przodu jest odwrotnie.

tylko nie chcę wymieniać całego silnika dlatego myślę o 72ccm narazie i byłem ciekaw waszego zdania jaka to się sprawuję na waszych doświadczeniach w "pro 50", jaki v-max?

bo w skuterze (automat) to wiem jaka była różnica ale tutaj trochę jest inna budowa silnika.

TheMiqlaq napisał:

Może właśnie taki silniczek 110 ccm, jeśli brakuje ci bardzo mocy :). Zyskasz jakieś 11 KM i to już będzie coś. Im większa zębatka tylnia tym większy V-max a mniejsze przyśpieszenie. Z przodu jest odwrotnie.

Z tymi zębatkami to chyba odwrotnie.Im większa z tyłu tym mniejszy V-max,a z przodu odwrotnie.

z przodu im większa tym szybszy ale słabszy. z tyłu im większa tym mocniejrszy ale wolniejszy. Jak w rowerze.