Tuning zetki 50 do 72cc

Witam,
zamówiłem sobie zestaw moretti 72cc do zetki i mam parę pytań w związku z tym.
Czy muszę docierać zawory,czy może wystarczy,że wszystko zloze,ustawie luz zaworowy i będę pierwsze kilometry bardzo bardzo ostrożnie jeździł?
Czy trzeba wyciągać silnik zetki z ramy?
Jak najlepiej docierać motor przez pierwsze kilometry?
Czy wsadzając tłok do cylindra mogę go posmarować trochę olejem?
Czy olejem na docieranie może byc lepszej klasy 10w40 semi synthetic?

Chcialem jeszcze dopytać jak wygląda sprawa PT.Wiele osób już miało przerobiony cylek na 72cc i byli na przeglądzie.Czepiają się czy standardowo oponki,swiatla i zapraszam do kasy,a własciwie teraz to juz pierw do kasy,a potem swiatelka :stuck_out_tongue: ?
Chcialem się jeszcze zapytać jak wymienić te “koniki” zaworowe do regulacji luzu zaworowego?Po prostu się je odkręca?Jakim kluczem?Bo czytałem,że warto dać te z 50cc.