Tuning skuterów 4T

Hej :)

A więc kieruję moje pytania do wszystkich posiadaczy 4 suwów, jak podrasować nasze ekonomicznie maszynki aby stały się mocniejsze ?
Posiadam Piaggio Zip II o silniku 4T, jadę nim maksymalnie 64 km/h po prostej oraz 76 z góry. Chciałbym nim jechać jeszcze szybciej :) Więc jakie macie rady ?
PS: Nie jestem do końca pewien czy skuter ma zdjęte wszystkie blokady bo nie do końca wiem gdzie wszystkie są, moduł jest odblokowany, do wario nie mogę się jak na razie dostać bo obrobiłem śrubę :/

PS:Co daje wymiana samego GAŹNIKA ?

Zdejmij wszystkie blokady pownien pojechać 80km/h a co do tuningu to cylek 65cc + wario sport pasek Bando sprzęgło sport i dzwon sport da ci to że pojedziesz na prostej 75km/h a zgórki może nawet 90km/h daj rolki 5g sprężynki sprzęła zółte sprężyne centralną zostaw taka jaka jest

mam taki sam skuterek szukam tłumika który będzie pasować kupiłem ostatnio replike pro (piaggio/ gilera) która nie pasowała ..

Tak tylko że nie za bardzo wiem gdzie te wszystkie blokady są, obskoczyłem dziesiątki forów i wiele na ten temat nie znalazłem :/

krisowski napisał:

mam taki sam skuterek szukam tłumika który będzie pasować kupiłem ostatnio replike pro (piaggio/ gilera) która nie pasowała ..

Możesz powiedzieć coś na temat swoich osiągów ?

Fubu2PL napisał:

Zdejmij wszystkie blokady pownien pojechać 80km/h a co do tuningu to cylek 65cc + wario sport pasek Bando sprzęgło sport i dzwon sport da ci to że pojedziesz na prostej 75km/h a zgórki może nawet 90km/h daj rolki 5g sprężynki sprzęła zółte sprężyne centralną zostaw taka jaka jest

bez blokad 80, po tuningu 75, spoko rada ziomek :P

Na razie skuterek rozebrany, Wariator nowy będzie zakładany, gaźnik 19mm i wydech(jeszcze nie wiem jaki będzie pasować. Jak już zrobię to napisze osiągi. Blokady miałem na wariatorze,gaźniku, moduł, na wydechu(taka denna wkręcona śrubka która blokowała wydalanie spalin . i chyba tyle

PS:Co daje wymiana samego GAŹNIKA ?

Jak zmieniłem gaźnik na większy (jeszcze z blokada na module) to odczułem dużo większe przyspieszenie noi oczywiście pewnie v max którego nie sprawdzałem jeszcze.

Blokadą na gaźniku była ta śrubka nad iglicą tak ?
Możesz opisać gdzie dokładnie jest ta blokada na wydechu ?

Dzięki wielkie, znaczy że czas na wymianę gaźnika.

Z którego roku masz zipa? Majstrowałem przy iglicy w seryjnym gaźniku (nie miałem blokady), w moim przypadku nie wiem czy była jakoś na przepustnicy blokując przepływ paliwa. Też można zmienić dysze na większa, ja się w to nie bawiłem. Kupiłem odblokowany gaźnik firmy WM z większa dysza.

2010. Ile zapłaciłeś ?

chyba 140zł z filtrem stożkowym zabudowanym