Tuning Skutera Zipp Vapor 4T 80ccm

Witam!
Jestem posiadaczem Zipp Vapor 4t o świeżo dodanej pojemności 80ccm (po dotarciu). Chodzi generalnie o to, że mój skuter jedzie koło 60km/h na prostej. Chciałbym go podrasować aby szedł koło minimum 80km/h na prostej, tak jak większość skuterów 80ccm. Mam standardowy (nowy) gaźnik, standardową dyszę. Posiadam przy nim odblokowany moduł, lecz praktycznie nic nie daje. Filtr powietrza jest standardowy, jak i rolki wariatora. Odciąłem rurkę od tłumika, chodzi o zawirowywacz spalin czy jakoś tak. Powiedzcie mi proszę, co muszę zrobić, aby zdobywać takie osiągi?
Pozdrawiam!

wymienić cylinder na mocniejszy jeżeli teraz masz taki no name z allegro za 80zł, zmienić wariator i co najmniej dysze w gazniku

Cylinder mi zmieniali w serwisie. Kupowałem go na miejscu w serwisie Rometa. Dałem za niego 180zł i jest ze znanej firmy i dobrej. Także cylinder jest Ok. Mam zmienić wariator? Dysze zmienię na 80 albo deczko większą. Doradzacie co zrobić z nim?

A wymień nazwe tej znanej i dobrej firmy.
Ja przy zakupie skutera dopłaciłem 270 za znanej firmy i dobry cylinder. Jak się zatarł to się okazało że takie po 60zł na allegro chodzą. Więc tym się nie sugeruj że w warsztatcie ileśtam za niego zapłaciłes.
Zwłaszcza że sensowne cylindry do 4T zaczynają sie od mniej więcej 250-300zł. Mogli kupić sam cylinder, zostawili starą głowice i tak sie elementy zgraly ze masz marny stopien sprezania i w efekcie z twoich 80cm nic nie wynika. Jest bardzo duzo mozliwosci

Po założeniu do tej pory bardzo ładnie się zbiera, na starcie idę równo ze 125ccm. Tylko gdy już złapie prędkość 60-70 km/h więcej nie pójdzie. O to chodzi

A cylinder jest z firmy Moretti.

no to cylinder moretti kosztuje na allegro 60zł. Nie jest to airsal, czy naraku.
Jak możesz to zmierz sobie ciśnienie sprężania na tym zestawie