Tuning skutera 4T 139QMB.

Siemka.

Niedawno zamontowałem do mojego skutera taki o to zestaw tuningowy:http://allegro.pl/skuter-4t-100-cm-cylinder-glowica-wal-modul-dysza-i4078120009.html

Niestety, w uszczelce zrobiła się dziura i przez to skuter mi sie zatar, mam do was takie pytanie a zarazem prośbę. Słyszałem że przy zmianie cylindra należy również zmienić napęd.

Więc czy możecie mi wystać jakiś zestaw cylindra 80ccm tłoka itd... którego możecie polecić oraz jakiś zestaw całego napędu który żeście już też wypróbowali.

Z góry wielkie dzięki :p

Tutaj masz coś lepszego niż standard : http://motor-x.pl/cylinder-kit-tec-performance-80cc-gy6-4t-bez-glowicy-,p.html

głowica do tego z 80 i jakiś fajny napęd np : http://motor-x.pl/wariator-stage6-sport-pro-gy6-4t-139qmb-139qma-,p.html
i będzie dobrze śmigał :) części mocne i markowe ;)

i tylko że to 4x drożej. A z motorx to jakoś związany przypadkiem jesteś ?

EDIT, pewnie że jesteś:
specialista do spraw obsługi klienta w: Motor-x.pl

ok...

p.s. Popraw se tego SpCIaliste na fejsie bo jesteś specialista-analfabeta.

Wymieniłem wszystko, co jest w tym zestawie , tylko że na wyższa półkę :
cylinder Airsal 50mm ( 85ccm )- bardzo wytrzymały, mocny i bardzo polecany ( nie tylko przeze mnie )około 270 zł

ale policzmy chińskie części w moim silniku
wałek agresywny - kosztuje 65 zł, a nie jak ,,tuningowe'' za 35, które zazwyczaj są seryjnymi - taka smutna prawda
Głowica pod ten cylinder chińska - 80 zł
wał odprężający - 100 zł - podnosi moc na wysokich obrotach .

i te 3 części to 245 zł, czyli prawie tyle co ten cały kit, a są w nim jeszcze cylinder, tłok , klawiatura i cdi - niestety ten kit jest na tanich chińskich częściach, których jakość jest wątpliwa.
Do tego zauważyłem, że w zestawie była tak zwana gruba podkładka - syf do kwadratu , nie dziwię się , że ci pękła, zamiast niej lepiej kupić odprężony wał .

Ale to nie twoja wina, tylko tego, kto skompletował ten zestaw - chciał zachęcić niską ceną, ale to wszystko wpłynęło na jakość.

A jak chcesz kupić dobry cylinder, to tylko airsal 50mm, z Naraku 90ccm jest za dużo wydatków, a 72 ccm Naraku nie daje rezultatów adekwatnych do ceny .

Ciekawy jestem relacji izdebskiego który wstawił sobie Naraku 72cc. Przy swojej masie pojazdu powinien mieć całkiem przyzwoite osiągi. A o jakości będzie pewnie można powiedzieć za kilka miesięcy jak minie nieco kilometrów.

Tu filmik porównujący cylinder Naraku vs China (autorstwa w.w. forumowicza jak sądzę :)
https://www.youtube.com/watch?v=_bDF9s8TMWY

Obecnie mają niższą cenę
https://www.scooterkingz.pl/cylinder-naraku-7

Sam się zastanawiałem nad tym setem, tylko niestety mam dużą ramę i 72cc mogłoby nie wystarczyć. Tym bardziej, że często jeżdżę w dwie osoby z tobołkami, więc moment obrotowy jest na wagę złota. Więc na razie oponuję za polecanym Airsalem 80. Do maja zimuję więc został miesiąc na przemyślenia ;]

http://allegro.pl/airsal-cylinder-kit-tlok-gy6-sport-80cc-tuning-4t-i4096577269.html

Jeżeli bym taki piękny cylinderek z airsalka zamontować to co bym jeszcze musiał zmienić żeby mi tą 100 leciał :D?

głowice, wał, łożyska wału , wydech, pasek, wariator, prawie na pewno sprzęgło a być może i gaźnik

Więc tak :D

Głowice mam jeszcze tą po tym zestawie 100ccm
Łożyska na wale też mi sie rozsypały
wydech- na jaki?
gaźnik mam tuningowy kupiony pod 80-100ccm
To jak możesz wyślij mi może jakiś link z sprzęgła pasku i wariatora hmm... :D

Wombat napisał:

głowice, wał, łożyska wału , wydech, pasek, wariator, prawie na pewno sprzęgło a być może i gaźnik

Jeśli miałoby to być GPSowe 100km/h (czyli prawdziwe) to dodatkowo musiałby jechać z górki, w aerodynamicznej pozycji "sport" i najlepiej za jakimś samochodem żeby mieć tunel minimalizujący opory powietrza. O przełożeniu wtórnym nie wspomnę. HUE HUE HUE

Nie no ok ok może trochę przesadziłem. Tak te 80-90 z ok przyspieszeniem żeby leciał.

Odp na pytanie u góry

Jeszcze 1 pytanie

Czy jeżeli dałbym radę zespawać ten tłumik do mojego pitarka jak by to chodziło? :p

http://tablica.pl/oferta/tlumik-wydech-honda-cbr-600-f4i-sport-CID5-ID4Efs1.html#27e80a1b10

ziajami napisał:

Jeszcze 1 pytanie
Czy jeżeli dałbym radę zespawać ten tłumik do mojego pitarka jak by to chodziło? :p
http://tablica.pl/oferta/tlumik-wydech-honda-cbr-600-f4i-sport-CID5-ID4Efs1.html#27e80a1b10

żartujesz, prawda..?

tak samo jakbyś tam dospawał rurę od WC. To wydech do całkiem innej pojemności, prędkości spalin i charakterystyki silnika. Do innej bajki.

ziajami napisał:

Więc tak :D
Głowice mam jeszcze tą po tym zestawie 100ccm
Łożyska na wale też mi sie rozsypały
wydech- na jaki?
gaźnik mam tuningowy kupiony pod 80-100ccm
To jak możesz wyślij mi może jakiś link z sprzęgła pasku i wariatora hmm... :D

Wracając do tego?

wyglądałbyś mniej więcej tak:

https://www.youtube.com/watch?v=T7rOPVwbNi8

(mówię wyglądał, nie brzmiał)

jest moc.

no mocy to by dawało tyle co:

https://www.youtube.com/watch?v=CDafMzo4HO8

ja wole te

https://www.youtube.com/watch?v=Z40YBU4GEXs

jest moc, jest siła ognia i jeszcze widać że się rusza.

Możecie mi odp ? :P

najlepiej jakby cie Izdebski oświecił. Trenuje temat na bieżąco.
Ale to jest naprawdę koszyk części i to nie z dolnej półki.