! Forum Motorowery Tuning silnika

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 4 miesiące temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #625288

    Łukasz Korotki
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam wszystkich. Posiadam zipp pro 50 z przerobiony na 80. Ale mam taki problem bo strzeliła mi swieca. A dokładnie wystrzeliła z glowica bo jest całkiem zjechany w środku gwint. Ale mój problem polega na tym że chciałbym na tym silniku zamontować glowice i tłok od 110. Oznaczenie silnika 139 FMB. Niby wszystko jest takie same i wymiary też. Ale teraz pytanie czy bd to działać i wytrzyma? Korbowod stary. Czy silnik wytrzyma większa moc i czy muszę też gaznik do tego zmieniac. Pomóżcie koledzy bo nie wiem czy opłaca mi się robić tego, chociaż wolałbym tego zrobić bo przywiazalem się do tego motoru. Czy jednak kupić aprille 125.

    #625299
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 191

    google pomaga:
    https://www.google.pl/search?q=139fmb+tuning+na+110&oq=139FMB+na+110&aqs=chrome.1.69i57j0l5.4834j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: