Tuning rometa 747 4t

Witam
Mam rometa 747 4t i chciałem go przerobić.
Założyłem cylinder 72cmm(49mm), wariatori sprężyne centralna: http://www.scooterkingz.pl/wariator-malossi-multivar-3
i sprzęgło: http://www.scooterkingz.pl/sprzeglo-stage6-sport-pro-3

Mam taki problem. Gdy wymieniłem sam cylinder to skuter mial wiecej mocy ale vmax to ok60km/h i kiepskie przyspieszenie, więc założyłem to sprzędło ze spręzyna centralna i ten wariator i oczekiwalem dobrego przespieszenia i troche wiekszej predkości maks. a okazalo sie ze vmax to ok. 50km/h i slabe przyspieszenie.

Proszę o pomoc, co mogę zrobić.
Z góry dziękuje.

Bo zmiana na 72 ccm daje tylko lepsze przyspieszenie, na prędkości nie zyskujesz (albo bardzo mało), wariatora i sprzęgła nie musiałeś wymieniać, chyba, że miałeś zjechane już. Sprężyna też oryginalna najlepsza.

sprzęgło miałem już w kiepskim stanie a rolki w wariatorze juz mocno starte.
Ale oczekiwalem po tych częściach dobrego efektu, sa w koncu markowe i sportowe.

Co zrobić bo te osiągi są strasznie słabe.

W 4T nie wiele zrobisz na tym cylindrze. Tylko większy pozostaje (min.90 + inne graty).

a z tego zestawu co moge kombinowac??
no bo tak szczerze to 50km/h to padaka a te czesci sa dobrej jakosci i powinny to poprawic.
jak wymienilem sam cylinder to jechalem srednio 60km/h.
moze sprobowac stare wario zalozyc??

Błąd, że kupiłeś to sprzęgło, trzeba było kupić oryginał, wariator zostaw bo on i tak nic nie zmienia, w Malossim pewnie wwaliłeś jeszcze białą centralkę? :) Nie potrzebnie.
Powinieneś na samym cylindrze poprzestać a resztę oryginały.
Zmień dyszę na 85-90, szerszy pasek i tyle, nic więcej nie zrobisz.
A już na pewno nie baw się w stożki i większe gaźniki :)

Jednego dnia wymienilem wariator i juz wlasnie wtedy spadl vmax a sprzeglo go delikatnie poprawilo.
Moze sprobuje zalozyc oryginalne wario i oryginalna sprezyne??
Tylko najgorsze ze musze to pneumatykiem odkrecac bo inaczej nie da rady;/