tuning junak 901 rs
- This topic has 11 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 8 years, 4 months temu by paci.
- AutorWpisy
- 16 listopada 2015 dnia 16:59 #292944
Cześć,
chciałbym podkręcić mojego junaczka, jest to 80cm.
Chciałem pierw przerobić go na 125 ale chyba nie obejdzie się bez wymiany silnika więc sobie to daruję, jesli sie mylę to napiszcie co i jak.
Wiec zostaję przerobienie go na 110. Chciałbym powymieniać co się da aby szybciej jezdził, napiszcie co muszę wymienić.
pozdro16 listopada 2015 dnia 18:38 #292957Polecam ci na początek gaźnik pz22 to dużo da nawet do tej 80ccm
16 listopada 2015 dnia 19:36 #292961A po gaźniku co wymienić? Sezon się skończył także sprzęt trzeba odstawić do garażu a chcę przez ten czas po woli zaczac go robić i chcę wiedzieć co mam powymieniać, tak jak napisałem wyżej chciałbym praktycznie wszystko wymienić co się da. A co do tego silnika, zeby przerobić tego junaka trzeba wymienić silnik? Bo jak tak to odpada i będę musiał go na 110 przerobić.
16 listopada 2015 dnia 19:43 #292962I prosił bym o link jakiegoś sklepu z częściami, w którym ceny są do przyjęcia.
16 listopada 2015 dnia 21:42 #292980125ccm na pewno z niego nie zrobisz ale 110ccm już tak są gotowe zestawy pod 110ccm popatrz na necie a tak to już z tuningiem mechanicznym już nic się nie da zrobić (chyba) tylko stylistyka, tłumik zmienić niektórzy mówią że coś do mocy daje ale ja nie widzę różnicy chyba że dźwięk
16 listopada 2015 dnia 23:23 #292989A rolki wariatora, zębatki, filtr powietrza? co do sklepów, podaj linki jakies
16 listopada 2015 dnia 23:27 #292990jakie rolki wariatora? to nie jest skuter z CVT. to ma normalne biegi a nie wariator
16 listopada 2015 dnia 23:51 #292993Może z sentymentu te rolki… pod siedzeniem trzyma… Jak długo leżą mogły podrdzewieć i wymiana może być wskazana… ;)))
17 listopada 2015 dnia 16:38 #293035w takim razie co z zębatkami, filtrem ?
17 listopada 2015 dnia 16:48 #293036filtr powietrza to sprawa według mnie gustu sam mam stożek ale chyba wymienię na oryginał bo mam jakieś dziwne dźwięki na nim. Co do osiągów z takim filtrem nie jest to odczuwalna różnica. Zębatki tu pojawia się pytanie czy chcesz jeszcze do 80ccm czy do 110ccm jak do 80 to polecam na przód 14z tył oryginał sam tak mam i jest w sam raz w miarę przyśpiesza i v-max niej est najgorszy co do 110 to ci niezbyt pomogę bo nie mam pojęcia jakie tam zębatki mógł byś włożyć myślę że 16z ale nie jestem pewien. Pamiętaj im większa zebatka na przód tym lepszy v-max ale słabsze przyśpieszenie ale też niemożna przesadzić bo nie będzie miał siły. A co do sklepów najbardziej polecam ci zamawiać na alegro sam tak robiłem według mnie najlepiej
17 listopada 2015 dnia 16:54 #293037dzięki wielkie 🙂
17 listopada 2015 dnia 19:29 #293044http://allegro.pl/silnik-4t-fmb-110ccm-4-biegi-tajwan-king-neken-pro-i5561319338.html
do tego gaźnik i kruciec 26mm i d,,e urywa:D - AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.