TUNING JUNAK 805 CO WYBRAĆ?

Witam, na seryjnych częściach mój Junak jedzie około 70km/h. Chcę go lekko z tuningować, żeby chociaż zamknął licznik i poprawił przyspieszenie . Kwota ktora dysponuje to kilkaset złoty. Co opłaca mi się wymienić i na jakie części konkretnie?

Kilkaset znaczy 1-500 czy od 501-999 ?

po lekkim stuningowaniu to zamiast 70 będziesz miał 75.
pamiętaj że opór aerodynamiczny rośnie wraz ze wzrostem prędkości do kwadratu i przyjmuje się że aby moc mogła pokonać powinna rosnąć do sześcianu.
Dlatego samochód co ma 90KM pojedzie 160km/h a żeby pojechał 200km/h trzeba już mieć 160KM. Żeby pojechał 300km/h tych koni trzeba mieć w okolicy 500 a żeby pojechać ~400km/h trzeba tych koni mieć w okolicy 1000.
To tytułem wstępu.
Teraz masz dwa tematy co różnie kosztują. Jeden to zrobić wynik, zamknąć licznik a potem... wymienić silnik. Drugi to mieć taką moc i móc z niej korzystać zawsze kiedy potrzeba i długo.
Żeby zrobić to pierwsze potrzebujesz przyzwoitego cylindra, wydechu i dyszy w gaźniku (1100-1200zł razem). Taki cylinder zabije ci silnik w 200-400km. Żeby mieć to drugie musisz zmienić to co mam w podpisie + najlepiej przełożenie.
Wtedy problemem jest nie tyle sie rozpędzić co się zatrzymać.

Żeby nieco wytanić, możesz zrezygnować z lamp projektorowych :-)))