! Forum Tuning Tuning 50ccm

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 11 miesiące, 4 tygodnie temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #619853
    Zdjęcie profilowe oska122
    oska122
    Użytkownik
    • Postów: 16

    Witam!
    Posiadam skuter Yamaha Neos 2t 2005rok, troche wolno sie zbiera i nie dostarcza mi takich wrazen jak bym chcial(wiem ze to tylko skuter ale prawo jazdy tylko AM), wiec zaczalem sie zastanawiac nad tuningiem dobrym, a male koszty. Chcialbym wymienic:
    -sprzeglo na Sprzęgło Tec Evo Racing d.105mm, regulowane
    -wariator na Wariator Stage6 Sport Pro
    -tłumik na laser x pro (uzywany)
    -do tego oczywiscie rolki odpowiednia sprezyna centralna i sprezynki w sprzegle
    Chcialbym poznac wasza opinie o tym zestawie, jakies rady, ewentualnie zmiany co kupic a czego nie.

    #619855
    Zdjęcie profilowe oska122
    oska122
    Użytkownik
    • Postów: 16

    Dodam ze bardziej zalezy mi na przyspieszeniu niz na v-max 😉

    #619856
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 126

    odczuwalne zmiany będą po wymianie cylindra, wydechu i wariatora (i to dokładniej w tej kolejności) oraz innych części już zależnie od potrzeb.
    A twój plan – czyli wymiana wariatora i wydechu na seryjnym silniku co ma 12 lat na karku to kosmetyka.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #619857
    Zdjęcie profilowe oska122
    oska122
    Użytkownik
    • Postów: 16

    No to troche lipa ;/ wymiana cylindra pewnie nie bedzie malym i przyjemnym kosztem

    #619858
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 126

    Teoretycznie najtaniej cylinder do wersji AC kupisz i za 80zł. Do LC pewnie nie wiele więcej kosztuje.
    Ale ja bym nie marnował potencjału jaki masz w Neosie badziewnym cylindrem bo to pewnie nie wykrzesasz tyle ile byś mógł i może to pożyć krótko.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #619859
    Zdjęcie profilowe oska122
    oska122
    Użytkownik
    • Postów: 16

    Ale wymiana wariatora chociazby naprawde nic nie da? Kolega w aprili sr 50 wymienial wariator na taki jak ja chcialem (skuter rok starczy) i jest poprawa znaczna, skuter moj nie jest znacznie zużyty ma na karku 15tys ale pytalem znawcow co to nie jeden zrobili i naprawili i mowili ze dlugo pojezdzic

    #619861
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 126

    wymiana wariatora nie doda ci mocy tylko zmieni trochę sposób przekazywania jej na koło. szału nie będzie.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #619881
    Zdjęcie profilowe Micek331
    Micek331
    Użytkownik
    • Postów: 32

    Wydaje mi się, że co do wariatora dobrym sposobem na zmianę wartości między v-max’em, a przyspieszeniem jest wymiana samych rolek wariatora względem ich wagi. Sam tak cudowałem kiedyś w zippie.

    #620399
    Zdjęcie profilowe oska122
    oska122
    Użytkownik
    • Postów: 16

    zrobilem po swojemu i wyminilem wariator pasek rolki i przecitalerz, startuje jak szalony <3

    #620400
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 126

    akurat to to byś zrobił samymi rolkami i ew. ciut twardszymi spreżynkami sprzęgła.
    Ale ważne że jest sukces

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie