Tuning 50ccm

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #619853
    oska122
    Uczestnik
    • 3
    • 16Postów:

    Witam!
    Posiadam skuter Yamaha Neos 2t 2005rok, troche wolno sie zbiera i nie dostarcza mi takich wrazen jak bym chcial(wiem ze to tylko skuter ale prawo jazdy tylko AM), wiec zaczalem sie zastanawiac nad tuningiem dobrym, a male koszty. Chcialbym wymienic:
    -sprzeglo na Sprzęgło Tec Evo Racing d.105mm, regulowane
    -wariator na Wariator Stage6 Sport Pro
    -tłumik na laser x pro (uzywany)
    -do tego oczywiscie rolki odpowiednia sprezyna centralna i sprezynki w sprzegle
    Chcialbym poznac wasza opinie o tym zestawie, jakies rady, ewentualnie zmiany co kupic a czego nie.

    #619855
    oska122
    Uczestnik
    • 3
    • 16Postów:

    Dodam ze bardziej zalezy mi na przyspieszeniu niz na v-max 😉

    #619856
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    odczuwalne zmiany będą po wymianie cylindra, wydechu i wariatora (i to dokładniej w tej kolejności) oraz innych części już zależnie od potrzeb.
    A twój plan – czyli wymiana wariatora i wydechu na seryjnym silniku co ma 12 lat na karku to kosmetyka.

    #619857
    oska122
    Uczestnik
    • 3
    • 16Postów:

    No to troche lipa ;/ wymiana cylindra pewnie nie bedzie malym i przyjemnym kosztem

    #619858
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    Teoretycznie najtaniej cylinder do wersji AC kupisz i za 80zł. Do LC pewnie nie wiele więcej kosztuje.
    Ale ja bym nie marnował potencjału jaki masz w Neosie badziewnym cylindrem bo to pewnie nie wykrzesasz tyle ile byś mógł i może to pożyć krótko.

    #619859
    oska122
    Uczestnik
    • 3
    • 16Postów:

    Ale wymiana wariatora chociazby naprawde nic nie da? Kolega w aprili sr 50 wymienial wariator na taki jak ja chcialem (skuter rok starczy) i jest poprawa znaczna, skuter moj nie jest znacznie zużyty ma na karku 15tys ale pytalem znawcow co to nie jeden zrobili i naprawili i mowili ze dlugo pojezdzic

    #619861
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    wymiana wariatora nie doda ci mocy tylko zmieni trochę sposób przekazywania jej na koło. szału nie będzie.

    #619881
    Micek331
    Uczestnik
    • 2
    • 32Postów:

    Wydaje mi się, że co do wariatora dobrym sposobem na zmianę wartości między v-max’em, a przyspieszeniem jest wymiana samych rolek wariatora względem ich wagi. Sam tak cudowałem kiedyś w zippie.

    #620399
    oska122
    Uczestnik
    • 3
    • 16Postów:

    zrobilem po swojemu i wyminilem wariator pasek rolki i przecitalerz, startuje jak szalony <3

    #620400
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    akurat to to byś zrobił samymi rolkami i ew. ciut twardszymi spreżynkami sprzęgła.
    Ale ważne że jest sukces

    #620424
    oska122
    Uczestnik
    • 3
    • 16Postów:

    No nie dokonca bo zalozylem mu rolki 6 i sobie jako tako szedl potem zalozylem wariator i tez rolki 6 to lepiej idzie

    #620427
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    ale wariator o innej wadze wiec inaczej reaguje na 6g rolki – przecież to nie jest tak że każdy wariator zachowa się identycznie na takich samych rolkach. Przeciez tu gramy robią różnicę. Być może do starego trzeba było dać mniej niż 6.

    #620433
    oska122
    Uczestnik
    • 3
    • 16Postów:

    To mowisz ze wariator nie potrzebnie kupiony?

    #620434
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    tak na 100% to ci nie powiem bo ten zapewne ma inną charakterystykę(kąt) niż seria i pewnie też coś zmienia ale generalnie lepszy start to lżejsze to twardsze sprężynki sprzęgła a rolkami tylko sobie optymalizujesz wariator (przełożenie przy jakim zasprzęgla)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button