Torsion Control MALOSSI plus Hebo N- pasuje wszystko?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Torsion Control MALOSSI plus Hebo N- pasuje wszystko?

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 9 lata temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #223613

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Chcę sobie kupić takie owe cudo z Malossiego, mam sprzęgło Hebo N ale nie wiem czy ten krążek będzie pasował do sprzęgła (podobno się go zakłada właśnie od strony sprzęgła a nie od strony korektora)? Nie wiem czy pakować kasę w to.

    #223614

    Anonimowy
    • Postów: 0
    #223615

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A oprócz tego sprzęgła masz coś jeszcze ? Bo jeśli nie to jest to nieopłacalny interes 🙄

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Prezenty od Junaka

    Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.
    #223616

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Hebo Competition Plus, wydech Leo TT. Fakt w sprzęgłach Hebo dodają jakąś podkładkę metalową co się ją wkłada między sprzęgłem a sprężyną ale cholera wie do czego to jest.

    #223617

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Pewnie taki twist control 😛

    #223618

    Anonimowy
    • Postów: 0

    JacoPL, miałeś jakaś styczność z tym wynalazkiem?

    #223619

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Borek02 napisał:

    JacoPL, miałeś jakaś styczność z tym wynalazkiem?

    ja to zrobiłem sam z nakładki górnej od sprężyny i kulek z łozyska kierownicy od simsona koszt 8zł wsypałem kulki w dolna prowadnice sprężyny i nakryłem nakładką z góry efekt taki że skuter ma wi eksze obroty przy rozpedzaniu i mni9ej szarpie przy ruszaniu

    #223620

    Anonimowy
    • Postów: 0

    miałem styczność, przez jeden dzień jeździłem z takim czymś jak miałem rox’a .. w czasie kiedy silnik od kolegi był rozłożony i czekałem na części zamontowałem to u siebie .. efekt czuć od razu .. ja miałem tak wyregulowany silnik że ruszał mi z około 6,5tys., wkręcał się do około 12tys. i szedł na takich obrotach do około 90… po zamontowaniu ruszał mi z tych samych obrotów ale bardziej rwał do przodu, no i szybciej się bujał, to samo było jak puściłem gaz i wcisłem spowrotem, lepiej obroty zbierał

    p.s. z tym jest jeden mankament.. co jakiś czas trzeba kontrolować smar na kulkach, raz na miesiąc .. bo inaczej można zatrzeć łożysko w twiście ;p ale to nie problem

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie