Toros ElDiablo/F16 problem z obrotami, traci moc
- This topic has 7 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 10 years, 8 months temu by Zawias.
- AutorWpisy
- 15 czerwca 2013 dnia 19:56 #127670
Witam !
Jak to mówią, nie chwal dnia przed zachodem słońca… Mojego torosa pochwaliłem niestety zbyt wcześnie i zaczyna się problem…
Przy zimnym silniku zaczyna jechać, ma problem z wejściem na obroty po chwili gaśnie… trzeba kręcić i kręcić rozrusznikiem, po chwili zapala i jedzie, znowu ten problem dopóki silnik nie złapie temperatury. Jak juz się rozgrzeje jest ok, chociaż nie ma siły, leci 50-55 km/h i w ogóle nie ma chęci rozpędzić się więcej.
Ma prawie 2500 km przebiegu, oleje wymieniane regularnie, świeca ta sama od nowości. Zajrzałem do gaźnika – membrana lekko rozciągnięta ale “leży” w rowkach. Filtr powietrza wyczyszczony. Paliwo leję tylko na tzw. “markowych” stacjach: Orlen,BP, Lotos.
Jakie są Wasze pomysły ? Gdzie szukać problemu ?
15 czerwca 2013 dnia 20:03 #127675Sprawdź czystość gaźnika i wyreguluj go, dalej bym zajrzał do zaworów 🙂
25 czerwca 2013 dnia 15:41 #129802Wyczyściłem gaźnik, wyregulowałem i chyba jest jeszcze gorzej. Na początku, przy zimnym silniku zapali, przejadę 100 m i gaśnie. Trzeba później albo kilka razy kopnąć albo długo, długo “piłować” rozrusznikiem żeby zapalił. Jak już zapali to znowu ujadę jakieś 500 m i to samo… i tak kilka razy aż w końcu jest dobrze.
W czym może być problem ? Jakie są Wasze pomysły ?
25 czerwca 2013 dnia 15:43 #129804Porady są różne najlepiej jedz do mechanika i ci naprawi ja też miałem problem z skuterem pojechałem zrobili i po obiedzie.
25 czerwca 2013 dnia 15:56 #129810Po kolei sprawdź :
– poziom oleju
– kolor świecy
– luz zaworowy
– napięcie na akumulatorze
– stan wężyka podciśnienia i tego doprowadzającego paliwo
– stan filtra paliwa
– stan filtra powietrzaJak dla mnie 10 minut roboty, ale tobie może zająć około godziny – to tylko podstawy, ale pozwalają rozpoznać 99 % problemów z skuterem ………
25 czerwca 2013 dnia 16:02 #129814Jeśli mógłbyś mi podpowiedzieć jak sprawdzić luz zaworowy i który to jest ten wężyk podciśnienia ? Woltomierza niestety nie mam więc napięcia nie podam, reszta w porządku
25 czerwca 2013 dnia 16:11 #129816wąż podciśnienia to ten , który wychodzi z króćca i idzie do kranika, a luz może mieć tu winę , lecz do jego sprawdzenia potrzebny jest szczeliniomierz z listkami 0,05 mm i 0,1 mm , poza tym na skuterowo jest poradnik http://www.skuterowo.com/poradnik-ustawianie-zaworow-4t/
26 czerwca 2013 dnia 16:21 #130162Problem rozwiązany.
Zawory były do regulacji. Luz na zaworze wydechowym można było uznać za poprawny, natomiast na ssącym był tak duży, że aż dziw, że ten skuter w ogóle odpalał…
Jurku dzięki za pomoc !
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.