Przykładowo: Dojeżdżam do świateł, zmiana na zielone, energicznie daje gazu manetką i tu się pojawia problem nagle ruszam, po jednej sekundzie nagłe tracenie mocy tak jak bym gazował i nic się nie działo a po dwoch sekundach znowu łapie i jedzie normalnie, o co chodzi ?
Skuter jest nowy, jestem pierwszym właścicielem, 510 km licznik, na 300 km był na przeglądzie gwarancyjnym.
Gdzieś na forum pisali, ze w gaźniku jest za duża dysz montowana seryjnie i go zalewa z początku trzeba na mniejsza zmienić. Chociaż ja nie zmieniałem i dobrze mi ruszał wyregulowałem tylko gaźnik. Może jeszcze się nie dotarł dobrze, pyzatym mógł byś włożyć lżejsze rolki do waria.
Po raz 14894187451784 będę pisał to samo. A więc: Firma TOROS fabrycznie w pojazdach Toros F16/EL DIABLO/EKO montuję dyszę 85 w gaźniku, która jest przewidzianą do cylindra 72, i sportowego filtra powietrza. Dysza ta jest za duża jak na serie. Należy odkręcić gaźnik, odkręcić dyszę główną (85), i wkręcić dyszę 80 M4 4mm (koszt 2 zł). Śrubkę od mieszanki paliwo-powietrznej należy wkręcić, i wykręcić o 1,25 - 1,50 obrotu.
Jeszcze jedno, Obecnie skuter ma 540 km przebiegu na 1200 km około chce zdjąc blokady czy ta zmieniona dysza będzie wpływała na osiągi i będę musiał zamienić ją na seryjną czy to nie ma znaczenia ? Pozdrawiam