Tłumik klon Acrapovic do Peugeot Speedfight 4 125cc 4T

Witam, jedyna rzecz jaką chciał bym wymienić to tłumik, tylko ze względów wizualnych i akustycznych, na aukcjach internetowych są klony tłumików Acrapovic za około 300zł, oglądałem na YT jak to warczy i odpowiada mi to.
Moje pytanie dotyczy tego czy mogę to zrobić? Czy moc nie spadnie np? Bo to nie jest dedykowany tłumik do tego modelu tylko ,uniwersalny’’ W zestawie jest tłumik ale gdzie kupić dalszą rure idącą do silnika? tłumik jest na rure 38mm a ja mam 26mm. I mam na kolektorze wydechowym sonde, to chyba sonda lambda, wiec chyba trzeba bedzie ja obsadzić na nowym kolektorze, wiem że też mam katalizator, nie wiem gdzie on się znajduje ale chyba w tłumiku, więc czy wymiana tłumika jest możliwa i bezpieczna dla tego silnika?

Darmowy hosting zdjęć fotoo.pl

bo to sa tlumiki do duzych pojemnosci. w 125cm to bedzie popiardywac a do tego non stop bo w skuterze inaczej gazem operujesz

Po dłuższej chwili domyśliłem się że jest to odpowiedz na pytanie o średnicę rury kolektora wydechowego, czy mogę prosić o odpowiedź na resztę zapytań?
A może jest jakiś dedykowany tlumik lub jakiś ktory był by odpowiedni, ale generalnie ten klon acrapovica podoba mi się najbardziej, moj seryjny tłumik jest też tej samej wielkosci około 40cm długości

na aliexpress są te tłumiki z redukcjami na mniejsze rury a jak ci się fartnie i ominie cło to kupisz to nie za 300 tylko za 180zł.
Tylko że to straszne dziadostwo jest. Szybko zacznie obłazić.
Możesz też kupić dedykowany wydech sportowy z kolektorem do swojego sprzeta ale to już bedzie szło w tysiące zł.
No i może być kłopot na przeglądzie z racji na hałas i skład spalin.

Ok, dzieki, ale gdzie sprzedają takie dedykowane tlumiki? Próbowałem coś znaleźć ale bez rezultatu, można prosić jakieś linki do takich srton i sklepów, z ciekawości zapytam jeszcze czy jest jakaś możliwość jakiego kolwiek zwiększenia mocy tego silnika? Może jakaś inna mapa bo widzę że jest złącze diagnostyczne.

złącze to może i jest. tylko że to nie turbodiesel z pastucha. wydasz 4000zł na elektronike i osprzet a 300cm i tak nie dogonisz bo takich parametrów nie osiagniesz.
W 125 to się nie opłaca po prostu.

Wydechów szukaj w kraju gdzie peugeot to narodowo dobro. Salon fabryczny lub ebay francuski lub brytyjski. Ale 125 to w zasadzie pojemność bez potencjału - wiec nie bardzo jest co uwalniać

Zgadzam się że 300cc z tego noe zrobię, chodzi mi o przyrost rzędu dwuch, trzech koni, bo wydaje mi się że ten tlumik i jednocześnie katalozator jak i norma euro4 trochę ograniczają ten silnik, a wracają jeszcze do tego klona acrapovicza, widziałem że po wymianie na ten właśnie tlumik w skuterze, pojawił się backfire, wiem też że rura kolektora wydechowego została zmieniona na nieco wiekszej srednicy niż seryjna, czy można jakieś info o tym zjawisku? Chodzi o backfire.

no na tym polega magia. że tuning 125i i 300i kosztuja dokładnie tyle samo tylko w 125 przyrosty są mizerne.

Mam nadzieje że uda mi się ugrać z czasem jakieś dodatkowe hp, ale puki co skuter jest dużo szybszy odemnie, wątpię żebym w tym sezonie ogarnoł ten sprzęt na 100%, ten skuter to jeden z najszybszych w swojej klasie, ale z natury lubię poprawiać fabrykę dla własnej przyjemności i satysfakcji, sprawę tuningu zostawię na nowy temat, może uda mi się dzisiaj nagrać porządną prezentacje wraz z pełną specyfikacją i objasnieniem paru systemów, jak SBC czy AGC, nie znalazłem ani jednego filmu na YT gdzie od deski do deski było by to wyjaśnione, konkretnie Peugeot speedfight 4 125cc Total Sport R-CAP 2018