! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Tłoki mitaka

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 7 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #208140

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Siema co myślicie na temat tych tłoków w cagivie obecny tłok już jest trochę słaby i przydałoby się go zmienić

    #208141

    Anonimowy
    • Postów: 0

    słabo ogarniam w tym temacie ale tyle co wiem to ci polecam meteory i vertexy , a jak masz za duzo kasy to vossnery

    #208142

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja jestem zdania, że jak brać tłok to tylko dobry… bo to jest ważna część w silniku i ja bym brał wossnera (kuty) 🙄

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Prezenty od Junaka

    Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.
    #208143

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Adverion,

    nie przeginaj vertex stanowczo wystarczy , do seryjnego silnika , nie ma co pakować wossnera , no chyba że nie ma co robić z kasą

    #208144

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ale vertex do cagivu kosztuje tyle samo co kuty wossner 🙂 wossner nawet tańszy bo 320 a vertex 340 na alledrogo jeszcze przemyśle to muszę zobaczyć jak się nicasil ma ale myślę że dobrze jak moto jeszcze normalnie jeździ tylko że strasznie ciężko go zapalić i się dusi ale to chyba gaźnik do regulacji.

    #208145

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No ja mam w serii wossnera, kury.. więc nie bez powodu chyba jest wsadzony

    #208146

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wrona – wossner a vertex to do większości moto ta sama cena.
    Ja do siebie włożyłem wossnera bo przemówiło do mnie to, że jest kuty 🙂
    I tego samego ci polecam 🙂

    Adi – w serii RS jest Wossner ? Ostro o_O

    #208147

    Anonimowy
    • Postów: 0

    RudY napisał:

    wossner a vertex to do większości moto ta sama cena.

    to zmienia postac rzeczy bo w piździkach ma się to inaczej

    #208148

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jeszcze powiedzcie mi jedno jak na gładzi nie będzie się wyczuwać rys to jeszcze chyba się nada to użycia kolejnego tłoka i jak to się ma z tymi selekcjami bo chyba jak się zdejmie cylinder trzeba go dokładnie zmierzyć i dobrać tłok do tego.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie