Sym gts 125 podłączenie węzyków silnika

Panowie mam problem kupiłem Sym gts 125 z 2007r z UK wszystko smiga jak należy tylko jest mały problem, podczas przeglądu napotkałem niepodłączony dość długi wężyk około 50cm, problem w tym że nie mogę znaleźć miejsca docelowego w które miałbym podłączyć wężyk tutaj fota [img=http://www10.zippyshare.com/thumb/tSGKRlrj/file.html][/img] podczas pracy silnika wydobywa się delikatny strumień powietrza a po jakimś czasie również krople jakiejś cieczy sam nie wiem co to jest ktoś pomoże?

http://roda2roda.blogspot.com/2011/08/sym-vts-200-coming-on-vacuum.html

Engine Head Breather - odpowietrznik okolic głowicy. W starszych luzem z w tych z EURO4 przez zawór i odstojnik (oil catch tank / oil catch cannister) podłączony do dolotu

a czasem jak w Fiddle

Super dzięki za pomoc :) a dzisiaj znalazłem kolejny wężyk ale juz ostatni niepodłączony tym razem wychodzi on z gaźnika [img=http://www25.zippyshare.com/thumb/WR8u8lfp/file.html][/img] wychodzi on z dolnej częsci gaźnika po lewej stronie

znajdź w necie manuala do 250GTS. jest podobny w 99%

OK dzieki :)

Witam ponownie, pytanie znów dotyczy podłączenia wężyków oraz układu EGR. Zacznę od egr wyglada na to ze poprzedni właścicel zaślepił ten układ, na zdjeciu zaznaczyłem na czerwono rurkę która została zaślepiona obustronnie a na zielono wężyk który został zaciśnięty aby nic nie mogło się dostać do układu [img=http://www20.zippyshare.com/thumb/GnRuzd4D/file.html][/img] gdyż powietrze jest cały czas zasysane tym wężykiem, dodatkowo prawdopodobnie został również usunięty zawór podciśnienia (ten czarny duży pojemnik tuż obok świecy) który został już zakupiony ale wygląda na to że do niczego nie jest mi potrzebny, pytanie ma na celu tylko upewnienie się czy nie potrzebuje tego zaworu.
Pytanie drugie do czego służy ten wężyk który w moim skuterze również nie ma swojego miejsca docelowego, w manualu od wersji 250 nie znalazłem informacji ani opisu na ten temat [img=http://www53.zippyshare.com/thumb/Y9LzdcVV/file.html][/img] dzieki za wszelka pomoc

nikt nic??

to pod gaźnikiem to albo przelew albo spust paliwa z gaźnika. Jeżeli obok jest śrubka to spust.
Co do reszty rurek to jest za zimno żebym sie pchał do silnika z aparatem. Musisz albo poszukać zdjęć zdemontowanego silnika lub osłon albo podpierać się manualem.

Wombat napisał:

to pod gaźnikiem to albo przelew albo spust paliwa z gaźnika. Jeżeli obok jest śrubka to spust.
Co do reszty rurek to jest za zimno żebym sie pchał do silnika z aparatem. Musisz albo poszukać zdjęć zdemontowanego silnika lub osłon albo podpierać się manualem.

Spoko zawór podciśnienia narazie zostawiam, a co do gaźnika to wszystko jasne, jest tak jak piszesz to poprostu spust paliwa, jeśli byś miał chwile to foty mile widziane :)