Swap yamaha aerox

Witam posiadam yamahe aerox 2t bez silnika i chciałbym do niego włożyć silnik 4t 50cc no i nwm jak zmocowaniem bo silnik 4t mają dolne mocowanie no i nwm czy bym mógł ten silnik bardziej do góry dać żeby na mocowania wlazło czy moze jakies silniki 4t mają górne mocowania ?

pchanie tam chińskiego 4T jest kompletnie bez sensu i jeździć to będzie jak Audi A8 po swapie na 1.9TDi.
Kup chińskie 2T (1PE40QMB i jego wariacje) i taki tam paskuj jak już ma być tanio - i malo kto się połapie że to nie oryginał.
Górne mocowanie ma dopiero 125 4T (duże GY6)

No ale to niema szybko jechac czy cos ja chce sie dowiedzieć czy jest szansa że bedzie pasowało

to nie bedzie jechać szybko. ale za to bedzie pasowało i rawie idealnie do wieszaka silnika i prawie idealnie do elektryki. 4T ma inną instalacje i dopasowanie tego to kolejna rzeźba która trzeba ogarniac.

Elektryke da sie zrobić tylko silnik bardziej pujdzie w góre alee jak na mocowanie wejdzie to oki dzięki za pomoc.

wszystko da się zrobić. Tylko po pierwsze trzeba umieć a po drugie trzeba się zastanowić nad sensem tego co robisz.
Twój “aerox bez silnika” to w zasadzie jest tyle wart ile jego dowód rejestracyjny i rama z polem numerowym - czyli ze 100-150zł.
Musisz kupić silnik (to bedzie kilka stów), dopasować jego zawieszenie (będziesz spawać tą rame?) a “silnik trochę pójdzie w góre”… taaak. tak pójdzie w góre że cylinder w gaźnikiem będziesz mieć w dupie - a to też nie może być pochylone pod dowolnym kątem (pochylenie gaźnika, poziom lustra oleju w misce). Musisz znaleźć taki 4T z karterem o odpowiedniej długości, podobnym hamulcem, podobną średnicą koła, na podobne zawieszenie (1 lub dwa amorki)… dokupić i zawiesić wydech do 4T, dopasować instalacje elektryczną, ładowanie i regulator.
Od pyty głupiej roboty na którą nie masz kompletnie planu a na końcu i tak masz chiński skuter który normalnie za 500zł kupisz jeżdżący.
Wiec sobie to dobrze przemyśl.