Witam, jestem tutaj nowy, ale chciałbym się was poradzić. Otóż mam suzuki katana z 2004 roku jest to wersja AY50. Wczoraj zamówiłem tłok o średnicy 42mm i chce zrobić szlifa cylindra, z tego co wyczytałem to pojemność będzie wtedy 60cc. Nie chce robić 70-siątki bo sam nie potrafię wymienić wału a mam przejechane 16tyś km. Moje pytanie do was jest takie, co zrobić dalej( gdy założę oczywiście przeszlifowany cylinder i nowy tłok), aby moja katana miał szybki start i przede wszystkim moc, a prędkość była w granicach 70-80km. Tak jak wspomniałem cylinder będzie po szlifie i nowy tłok. Ja na dalsze części mogę wydać do 500zł, bo budżet na więcej nie pozwala:P.
Przede wszystkim wydech np ten : http://www.shop.mieloch.pl/wydech-tecnigas-next-r,pZ000648.bhtml on b dużo da przyśpieszenie wzrośnie i v-max od 5 do 10km/h
lub wydech Yasuni Z, no i po wydechu oczywiście wariator dobrze wyregulowany
Regulacja wariatora powiadasz? Ciekawe, pierwsze słyszę, wiem, że może być sprzęgło w pełni regulowane, ale, że wariator się reguluje, to nie wiedziałem.
rkos napisał: lub wydech Yasuni Z, no i po wydechu oczywiście wariator dobrze wyregulowany
Regulacja wariatora powiadasz? Ciekawe, pierwsze słyszę, wiem, że może być sprzęgło w pełni regulowane, ale, że wariator się reguluje, to nie wiedziałem.
Wystarczy chwilę pomyśleć aby domyśleć się że chodziło tutaj o dobranie odpowiedniej wagi rolek wariatora. Myślenie nie boli.
rkos napisał: lub wydech Yasuni Z, no i po wydechu oczywiście wariator dobrze wyregulowany
Regulacja wariatora powiadasz? Ciekawe, pierwsze słyszę, wiem, że może być sprzęgło w pełni regulowane, ale, że wariator się reguluje, to nie wiedziałem.
Wystarczy chwilę pomyśleć aby domyśleć się że chodziło tutaj o dobranie odpowiedniej wagi rolek wariatora. Myślenie nie boli.
Dzięki za "obronę", nie myślałem że użytkownicy którzy mają dobre skutery jak na przykład Jakub są tak ograniczeni :)
Yasuni Z jest do klasy higend lub sport od poj 72cc
Bez jakich kolwiek informacji na ten temat nie wypisuję i nie radzę na forum.. Yasuni Z jest do seryjnego właśnie, natomiast R jest do tego co wymieniłeś :)
Yasuni R jest dla 65cc ale wymaga ingerencji w kr€ciec, membranę i większy gaźnik żeby to działało, oraz brak ogranicznika obrotów Z'etka dla serii
Skumif zainwestuj w gaźnik 17mm i regulowane sprzęgło, wydech możesz spokojnie kupić używany, wystarczy go wypalić palnikiem a później zalać "kretem" i wsypać trochę drobnego złomu i dobrze wytrząść. szukaj egzemplarza pod 49cc jeśli nie chcesz bardziej ingerować w silnik.
rkos napisał: lub wydech Yasuni Z, no i po wydechu oczywiście wariator dobrze wyregulowany
Regulacja wariatora powiadasz? Ciekawe, pierwsze słyszę, wiem, że może być sprzęgło w pełni regulowane, ale, że wariator się reguluje, to nie wiedziałem.
Wystarczy chwilę pomyśleć aby domyśleć się że chodziło tutaj o dobranie odpowiedniej wagi rolek wariatora. Myślenie nie boli.
Owszem może i źle to zrozumiałem, teraz jak na spokojnie czytam, to wiem, co miałeś na myśli, więc przepraszam, no ale w nerwach czasami różnie wychodzi :)
rkos napisał: lub wydech Yasuni Z, no i po wydechu oczywiście wariator dobrze wyregulowany
Regulacja wariatora powiadasz? Ciekawe, pierwsze słyszę, wiem, że może być sprzęgło w pełni regulowane, ale, że wariator się reguluje, to nie wiedziałem.
Wystarczy chwilę pomyśleć aby domyśleć się że chodziło tutaj o dobranie odpowiedniej wagi rolek wariatora. Myślenie nie boli.
Dzięki za "obronę", nie myślałem że użytkownicy którzy mają dobre skutery jak na przykład Jakub są tak ograniczeni :)
Słuchaj, czy ja Ci coś zrobiłem? Powiedziałem? Ubliżyłem? To nie wyzywaj od ograniczonych, bo mogę się założyć, że nie znasz mnie nawet w 0.1% także, jak masz tak pisać, to lepiej się nie wypowiadaj, bo ograniczony nie jestem :) Tyle w tym temacie, pozdrawiam.
Dobra, wystarczy normalnie napisać, a nie, że jestem ograniczony, no przepraszam, ale to nie było miłe z Twojej strony.. Może, jakieś magiczne słówko mi się należy ?