Pany co moze byc pasek nowy rolki tez pali czy cieply czy zimny ale nie jedzie na stopkach jak stoi wkreca sie kolo sie kreci a tak niejedzie co moze byc?
złe rolki albo jest słabiutki
rolki nowe pasek tez wario tez cyl i pierscienie tez
nowe rolki - nie znaczy właściwe.Skoro zmieniłeś wariator to zapewne trzeba całość wyregulować. Chyba że zamieniłeś 100% serii na 100% serii - to wtedy problemu trzeba szukać gdzie indziej.
100%seria
czyli chyba sprzeglo
ale wyje silnikiem a nie jedzie czy nie wyje i nie jedzie? curva. czy my sobie tu mamy wszystko zgadywać?
na stopkach kreci a jak chce ruszyc niedarady
twoje supernieprecyzyjne odpowiedzi guzik wnoszą.
skuter na stopkach jak stoi to go zapale i dziala wkreca sie na maxa [kolo kreci] a jak postawie zdejme ze stopek na kolo niemoge ruszyc wchodzi na obroty a nie jedzie
jeżeli wchodzi na obroty a nie jedzie to znaczy że ci się sprzęgło ślizga po dzwonie albo ślizga ci się pasek.
Wszystko sprowadza się do tego samego - otworzyć napęd i zobaczyć stan paska, wariatora, rolek, sprężyny centralnej, korektora - czy wszystko lekko chodzi, czy na czymś nie ma oznak zużycia, czy wario sie nie zaciuna na tulei, czy korektor się nie zacina.
pasek nowy 0km zrobione, rolki tez 0km wydaje mi sie ze sprezyna jest jakos dziwnie scisnieta a okladziny maa tylko 2mm 1,5mm
to może sprzęgło masz zjechane.
Dla porównania nowe sprzęgło (zestaw 112mm) Motoforce Evolution
i to samo sprzęgło w dzwonie
okładziny sprzęgła mają spokojnie 4-5mm a szczelina miedzy okładzinami wnętrzem dzwonu sprzęgła jest mniejsza niż grubość okładziny
czemu na stopie kreci a tak nie jedzie?
bo nie ma oporów koła stojącego na ziemi - kręci lekką felgą
czyli sprzeglo
chodzi ze dzwon mam 110 czy moge zmienic na dzwon ze sprzeglem 107
niekoniecznie sprzęgło, zacinający się korektor, lub wariator, zdechła spręzyna centralna. Ale skoro ma takie zużycie jak opisujesz to jest szansa że to to.
Grzegorz Cie... napisał:
chodzi ze dzwon mam 110 czy moge zmienic na dzwon ze sprzeglem 107
cały komplet