Suzuki Address 110 vs Kymco Agility City 125

Wyświetla 91 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #303752
    pawelecm
    Uczestnik

    W tamtym roku był dostępny Kymco People One 125, czyli taki KAC w ładniejszych plastikach, ale z tylnym hamulcem bębnowym i wtryskiem paliwa. Silnik identyczny jak w KAC-u. Cena nie była zbyt fajna, to pewnie nowy 16+ z wtryskiem też tani nie będzie. Ten silnik na wtrysku potrafi zejść do 2l na setkę. Do 3 litrów pali ostro poganiany po mieście – info mam od użytkownika takowego skutera.

    #303754
    elloco
    Uczestnik

    J23 napisał:

    elloco napisał:
    Agility City 16+ jest z elektronicznym wtryskiem paliwa ale tylko i wyłącznie w wersji 200i , której u nas nie ma sensu kupować , dlatego nawet tego nie ściągają. 125ccm raczej już wtrysku nie dostanie, bynajmniej na naszym rynku 🙂

    Przecież 125 już jest z wtryskiem. Ta wersja jest w linku, który zapodałem wyżej. U nas pojawi się w przyszłym roku. A cena? No cóż. Kto chce kupić ten skuter i nie tylko, to niech kupuje w tym roku, bo w przyszłym ceny zwalą z nóg. Chodzi o spełnianie norm dot. emisji spalin nakładane przez UE.

    Wiem że jest, widziałem ten link, ale wiesz że też od co najmniej 2 lat jest wersja 200i na rynku? Tylko że Motor-Land nawet tego nie zamawia bo nie ma sensu. Tak samo jak zrobią 16+ różniące się tylko wtryskiem za ponad 10tys. , na dodatek jak wierzyć stronie którą podałeś dokładnie nic po za tym się nie zmienia, moc taka sama, v-max też. To już lepiej wypada People GT 125i ma chociaż 15KM i stówkę wyciągnie. Więc dla samego spalania chyba niewiele ludzi się zdecyduje na taką wersję 🙂

    #303759
    eadem
    Uczestnik

    Hmm, gdyby taki KAC 125 w wersji wtryskowej był oferowany jako nówka w cenie max 8tys – jest przepis na sukces. Na naszym obecnym rynku raczej nieosiągalne w najbliższym czasie.
    A czy pali 2L lub 3L – jakie to ma drastyczne znacznie w budżecie użytkownika? Różnica kosztów paliwa jest nieznaczna w globalnej skali bo raptem wyjdzie niecałe 5zł na 100km. Czyli przyjmując różnicę w zakupie pomiędzy gaźnikiem a wtryskiem na poziomie około 3tys to dopłata do wtrysku zwróciłaby się dopiero po około 50000km.
    Moim zdaniem, ktoś kto wydaje 10k lub więcej na małolitrażowy jednoślad, nie patrzy kurczowo na spalanie a raczej szuka komfortu, jakości i kultury pracy sinika (lub po prostu go stać więc bierze co mu się podoba). A spalanie niższe o ten 1L jest niejako wisienką na torcie 🙂

    #303760
    J23
    Uczestnik

    Niestety, ale jeżeli nic się nie zmieni odnośnie przepisów, to za rok każdy nowy pierdzipęd będzie musiał posiadać wtrysk paliwa. A cenowo takie Kymco Agility 125 na wtrysku zrówna się z bardziej markowymi budżetówkami 125.

    #303761
    Anonim
    Nieaktywny

    Popatrzcie na stronę importera. Ze 125ccm zniknął Peolple One (omawiany), a z 50ccm wyparował Bet&Win.
    Zmiany, zmiany, zmiany… tylko czy na lepsze? 🙁

    #303764
    eadem
    Uczestnik

    Generalnie rynek motocyklowy jest mocno w tyle w kwestii wtrysku, porównując do rynku samochodowego. Gdyby EFI upowszechniło się w moto jakieś 10 lat temu, to dziś ceny byłyby takie same jak gaźnikowców.

    #304442
    Jan Polak
    Uczestnik

    Ja od roku mam AGILITY CITY 125, w chwili zakupu testowałem SUZUKI ADRES jak i KYMCO, wybór padł na KYMCO i nie żałuję, suzuki malusienkie tak do pykania wyłącznie w mieście. Na KYMCO robię trasy po 300km jak i miasto.
    KYMCO jest ładne duże proste konstrukcyjnie, w garażu można je złożyć i rozłożyć na części, łatwo tuningować. Na pewno archaiczne konstrukcyjnie, typowe wady gaźnika vs wtrysk ale przy tej cenie nadal jest nie do pobicia i polecam.

    BTW niedawno oglądałem i siedziałem na HONDA PCX 125 – również jestem rozczarowany , honda o wiele niższa, wrażenie jak jazda na rowerze, przesiadka z KYMCO CITY na HONDA PCX 125 odczuwalnie mniejszy jednoślad, na pewno nie dla ludzi moich gabarytów (182cm 89kg)
    Ktoś pisał że ma się pojawić KYMCO CITY z wtryskiem, patrząc na parametry osiągi ma mizerne

    WG mnie do KYMCO CITY 125 wystarczy dobry silnik z wtryskiem tak żeby było 11KM z zużyciem paliwa <3l i byłby to HIT.

    #304446
    Rysio_Misio
    Uczestnik

    Seryjny chiński… Lifan z grawerunkiem na karterze silnika… KL25 i nawet nieco wyżej, a nasi ludzie sami i to ze swojej zacnej dyńki, berety przed nim sobie zdejmują. Hołubią znaczy. 😉

    #304498
    Jan Polak
    Uczestnik

    ALe o co chodzi z tym KL25 bo nie kumam 🙂

Wyświetla 91 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button