Stunt ZIPP PRO 50

Co mam zmienić w fabrycznej PRO 50, aby wyrwać go na koło ? :)

silnik :D z takim słabym silnikiem to na koło nie wiem czy pójdzie...

Zanim zaczniesz stuntować to dorób sobie crashpady, bo napewno zaliczysz jakąś glebe. A co do rwania na koło to najlepiej jakiś swap z 125

Najlepiej wymień silnik na 125 i załóż z przodu mniejszą zębatkę a z tyłu mniejszą. Tak nawiasem mówiąc i tak jedynym sposobem żeby wyrwać go na koło jest strzał ze sprzęgła. Jak już chcesz coś próbować to najlepiej zdejmij wszystkie owiewki żeby ich nie połamać. A tak w ogóle to Pro słabo się nadaje do stuntu, bo jest dosyć długi. Prędzej coś wyglądającego jak enduro czy supermoto by się nadawało.

MichalWujak napisał:

załóż z przodu mniejszą zębatkę a z tyłu mniejszą

Chyba jakiś błąd ;P

Ale z was znawcy, wszystko da się wyrwać, wystarczy trochę techniki i siły. Jak chcesz znacznie ułatwić sobie gumowanie to daj mniejszą zębatkę z przodu i większą z tyłu. Licz się tylko z utratą prędkości maksymalnej. To wszystko, życzę miłego gumowania. ;)

powiem ci od serca.zdejmi plasiki.podczepiaj kable.odkręć silnik.wyjmij rame i wzmocnij ją porządnymi spawami.bo po nastm opadnięci z impetem koła na asfalt pęknie ci przednia półka i po motorze.żebys nie pisał ze ile kosztować będzie naprawa.

Internetowi znawcy :D. Jak ja Simsona wyrywam na koło ze sprzęgła to Zipp równie dobrze pójdzie. O mało co się raz nie wywaliłem do tyłu ;).

Jeśli chcesz się w temat mocniej zagłębić to wyposaż się w crash pady i zdejmij plastiki. Potem możesz się nim ślizgać po asfalcie do woli. Cpi słusznie proponuje wzmocnienie ramy gdyż nie jest ona przystosowana do opadania z tylnego koła. Wymień zębatki - większa na przód i mniejsza na tył. Będziesz miał zryw jak sześćseta ale będziesz się wlókł 60 km/h.

odwrotnie. z przodu mniejszą z tyłu większą. wtedy będzie miał zryw ale mniejszy V-max.