Śrubki regulacyjne gaźnika - proste pytania

Chodzi mi o śrubkę regulacyjną skład mieszanki.
Wkręcam śrubkę w którą stronę, a wykręcam w którą w 139QMB?
Wkręcając śrubkę zwiększam paliwo, czy zmniejszam?

Wiem, że durne pytania, ale tak sobie chodziłem po forum, i w nie których tematach pisze, że zmniejsza się paliwo odkręcając śrubkę, a w innych tematach odwrotnie. Stąd już nie wiem co i jak, gdyż chciałbym dodać mu odrobinkę benzyny, gdyż na zimnym silniku po wyłączeniu ssania dostaje lekkiego "muła", który odpuszcza zaraz po zrobionych pierwszych metrach po odpaleniu.

Jeśli przykręcasz to dostaje mniej paliwa, odkręcasz to więcej.

z tego co się orientuje to wkręcając wzbogacasz mieszankę ( ruchy zgodne ze wskazówkami zegara )

No i mamy dwa posty mówiące co innego :)

i to jest problem , sam gdzieś wyczytałem lekturę gdzie pisało że w niektórych modelach gaźnika wykręca się a w innych wkręca - pozostaje zasada prób i błędów , sam kiedyś zapytałem się w serwisie jak to jest to powiedział mi że wkręcając wzbogacamy mieszankę - czyli więcej paliwa lub jak kto woli mniej powietrza.

Spróbuj pół obrotu wkręcić. Nawet odrobię mniej niż pół. Jak nie pomoże to weź jak było i kolejne pół obrotu w drugą stronę.

w 139QMB wkręcasz śrubkę od mieszanki do końca wykręcasz 1.5 obrotu i gaźnik wyregulowany ;) potem tylko ustawiasz wolne obroty i to cała filozofia jak masz wszystkie części oryginalne