Sprawdzony tuner w Warszawie

Szukam dobrego, sprawdzonego i znającego się na rzeczy tunera z Warszawy. Najlepiej okolice Białołęki, Pragi Południe, Marek, Legionowa.
Mowa oczywiście o mechanice, chiński skuter 4T. Bo szczerze powiedziawszy jazda 65 km/h już mnie męczy.

Zglaszam sie. Sam tuningowalem Swojego 4T przez prawie 4lata i pracowalem w serwisie. Podaj jaki masz zakres finansowy na czesci:) i jaki masz przebieg

Może zacznijmy od tego co mam zrobione:
1. cylinder 72 ccm, jakiś chiński podobno
2. wariator Malossi Multivar + centralka sprzęgła (biała z zestawu)
3. rolki 6,3 (sprawdzałem w zakresie od 4.5 - 9g)
4. Wszystkie blokady o jakich mi wiadomo zdjęte
5. dysza 90 (jak wyjąłem zwężkę z obudowy filtra powietrza, na 85 się dusił)
6. pasek GATES 729/17.5
Przyspieszenie ma w miarę, ale prędkość maksymalna oscyluje w granicach 65-70, z naciskiem na 65.
Koszty....uzależnione od wyników :)
Co można zrobić (jeśli w ogóle), żeby wskazówka była między 75-80 przy normalnej jeździe (nie tylko z górki i to bardzo długiej i pochyłej)?
Przebieg 7000km. Sam cylinder 4000km.

Próbowałem oryginalnej sprężyny, skracałem tuleję wariatora, nic, jak zaczarowany jedzie 65. Raz poleciał 80 na moście Północnym w kierunku Tarchomina, ale tam jest lekko z górki, na poziomej bez zmian.

Ja wiem, że najlepiej kupić większy ale póki co akurat tej kategorii prawa jazdy nie mam, mam inne różne :), na A już mi nerwów brakło :)

Na twoim miejscu pomyślał bym o swapie p/g, albo silnika o większe pojemności ;)

Hmm to moze cylek 90ccm z glowica ktora ma wieksze zawory i kanaly ssacy i wydechowy. Do tego gaznik 24mm. Sprzeglo i dzwon TECa. Wariator masz bardzo dobry :)
I mysle ze polecisz duzo wiecej niz 80km/h

Głupi byłem, że od razu 90 nie wsadziłem tylko 70 i cała robota i kasa psu w dupę.
No to chyba nie pozostaje mi nic innego jak zmienić skuter na bardziej mi odpowiadający (tego już nie lubię) i wtedy poddać go totalnym przeróbkom.

Z 90 cm najlepsze w opinii wielu osób jest naraku. Koszt kitu to ponad 800 zł, ale jak weźmiesz w zestawie z gaźnikiem i resztą to możesz spróbować coś utargować.

Cylinder 90 cm zmieni diametralnie skuter, na pewno poczujesz i usłyszysz różnicę.

Mozna tez tansza alternatywe kupic firmy TEC, tajwanska firma ktora produkuje bardzo dobrej jakosci czesci. A koszt takiego zestawu to okolo 500-600zl

No to zdecydowanie muszę zmienić skuter, bo koszty przeróbek mi przekroczą wartość skutera :)