Skutery z wtryskiwaczami

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Skutery z wtryskiwaczami

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 miesiące, 1 tygodni temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #637187
    Zdjęcie profilowe Piroman
    Piroman
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Mam pytanie bo po ostatnich jazdach o których tu pisałem chętnie pozbyłbym się tego gniota z gaźnikiem i kupił coś mającego wtryskiwacz paliwa.

    I mam parę pytań:

    1. Czy taki skuter można oddławić?

    2. Jakie marki tego typu skuterów znacie? Bo w necie strasznie słabo na ten temat, poza jakimiś przeróbkami to znalazłem tylko informacje o Aprilia sr 50 i o Peugeot Jet Force TSDI (ponoć nieprodukowana już)

    3. Czy warto zamieniać gaźnik na wtryskiwacz?

    • Ten temat został zmodyfikowany3 miesiące, 1 tygodni temu przezZdjęcie profilowe Piroman Piroman.
    • Ten temat został zmodyfikowany3 miesiące, 1 tygodni temu przezZdjęcie profilowe Piroman Piroman.
    • Ten temat został zmodyfikowany3 miesiące, 1 tygodni temu przezZdjęcie profilowe Piroman Piroman.
    • Ten temat został zmodyfikowany3 miesiące, 1 tygodni temu przezZdjęcie profilowe Piroman Piroman.
    #637190
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 628

    wtrysk, system zasilanie wtryskiem a nie wtryskiwacz. wtryskiwacz to tylko element w silniki. skuter/silniki na wtrysku.

    1. Oddławić to raczej złe określenie ale można mu troszke podnieść moc. Tylko że wymaga to specjalistycznej wiedzy i sprzętu żeby to kontrolować.

    2. Wszystkie TSDI, Jet Force, PureJet, Nowe Yamahy ..np Neos 4T są na wtrysku..itd. W zasadzie to sporo konstrukcji obenych ze średniej i wyższej półki ma teraz ma wtrysk a nie gaźnik. Chińczyki się trzymają jeszcze gaźników.

    3. Czy warto. To zależy. Jeżeli wtrysk sie nie psuje i nie masz ambicji dłubania w nim to jest to świetne rozwiązanie. Zima-lato działa tak samo, sam się adaptuje do warunków, mniej pali sprzęt bo dawkuje precyzyjniej.Natomiast w większości przypadków jesteś całkowicie uzalezniony od stanu akumulatora – tutaj musi zadziałac pompa elektryczna i zbudować ciśnienie. Bez prądu raczej sie nie da. W razie awarii jest droższy w naprawie i wymaga wiedzy i osprzetu (za co też sie płaci).
    Gaźnik jest za to prostu, tani w naprawach i każdy miecio to ogarnie, odpalisz większość z kopniaka przy rozładowanym akumulatorze

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie