Skutery junak/romet – jakie pochodzenie maja silniki?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #187067
    tobo
    Użytkownik
    • 7
    • 20Postów:

    Zainteresowały mnie skutery dwóch polskich firm.
    Z dostępnością części zamiennych albo tuningowych do markowych produktów nie ma problemu.
    Co w przypadku gdybym chciał poddać przeróbce junaka albo rometa? Pasują do nich części Malossi, Polini czy innych podobnych producentów? Jeśli tak to jak szukać takich w ofercie sprzedawców/ sklepów internetowych?
    Ktoś zetknął sie z takim dylematem?

    #187077
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    Błąd. To nie są skutery polskich firm, tylko chińskie skutery sprowadzane przez polskich dostawców. Silniki są standardowe, pasują do nich części większości dostawców części zamiennych (potrzebujesz tylko symbol silnika)…
    I nie ma tu nawet śladu żadnego dylematu… ;))))

    #187087
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    tobo napisał:

    Zainteresowały mnie skutery dwóch polskich firm.
    Z dostępnością części zamiennych albo tuningowych do markowych produktów nie ma problemu.
    Co w przypadku gdybym chciał poddać przeróbce junaka albo rometa? Pasują do nich części Malossi, Polini czy innych podobnych producentów? Jeśli tak to jak szukać takich w ofercie sprzedawców/ sklepów internetowych?
    Ktoś zetknął sie z takim dylematem?

    Mam pomodzonego dość mocno junaka z początkowo chińskim silnikiem 1PE40QMB. Te 2T to są klony/kopie/podróby silnika Yamahy (Minarelli Horizontal air cooled) z kolei 4T to wariacje na temat 139QMB.
    Spokojnie możesz sie zaopatrywać w malossi, polini, stage6, motoforce, naraku i co ci sie żywnie podoba

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button