Skuter zakupiony na firmę, a modyfikacje.

Witam. Wraz z rodzicami zakupiłem skuter (nie oszukujmy się, chinczyka) na firmę. Skuter ma rok, i ze względu na to że silnik 4t zaczyna się sypać, chciałem wsadzić do niego 2t od p/g. Jednak rodzice się nie zgadzają ze względu na to że został zakupiony na firmę. Czy to ma jakieś znaczenie? Przecież od 2005 silnik to część wymienna.

Silnik możesz zmieniać ile razy chcesz z tym że aby Twój skuter był dalej motorowerem musi to być pojemność do 50ccm i nie przekraczać prędkości 45km/h - jeśli przekracza tą prędkość to już jest motocykl i jazda nim zarejestrowanym jako motorower jest nielegalna. Ile masz przebiegu że silnik 4T po roku już się sypie ?

Prawie 7 tysięcy.

Niemożliwe żeby się sypał. Opisz objawy.

AraS ma racje niemozliwe by silnik 4T nawet chinski sypal sie po 7k km. Jak bys zalozyl 2T to musial bys zmienic dane w papierach.
Sory ze nie ma polskich znakow ale pisze na phonie!

musiałbyś tylko w dokumentacji firmowej mieć jakiś papier na wymianę silnika w pojeździe. Pewnie było wszystko wrzucane w koszty i chodzi o to by w papierach wszystko miało ręce i nogi

AraS napisał:

Niemożliwe żeby się sypał. Opisz objawy.

przy pierwszym odpaleniu może się rozlecieć każdy silnik, nawet klasy GP

Czasami mam problemy z odpalaniem, dławi się na wysokich obrotach (wcześniej tego nie było, gaźnik czyszczony). Tak poza tym, to jakie dane w papierach?

Tak poza tym, to nawet jakby on dobrze chodził to i tak bym wymienił. 2t włoski jednak pewniejszy i start lepszy. Więcej niż 50 nie jeżdżę więc z prawem kłopotów bym nie miał.