Skuter yamaha vity 125 przerywa i gaśnie

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Skuter yamaha vity 125 przerywa i gaśnie

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe domin_ik domin_ik 1 lat, 2 miesiące temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #311508
    Zdjęcie profilowe domin_ik
    domin_ik
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Witam wszystkich. Temat był już przerabiany ale po przeczytaniu wszystkiego problem nadal pozostaje. Do rzeczy: Skuter odpala i chodzi normalnie czy to na stojaku czy na drodze. Po jakimś czasie (bardzo różnie) słychać jak zaczyna lekko dławić i przerywać. Potem gaśnie. Można go odpalić drugi raz ale problem siępowtarza, Następnie wogóle nie odpala – rozrusznik tylko kręci. Podczas jazdy objawia się to szarpaniem. Przymam manetkę, zwalnia bo silnik przerywa, potem zaskakuje (nagłe przyśpieszenie). Albo gaśnie na światłach po prostu. Jak go zostawić w spokoju na parędni to pojeździ nawet godzinę. Ale jeśli męczyć go częściej to po 5 min zdechnie albo i szybciej. Skuter z 2006 i ma już prawie 40 tys przejechane. Sprawdziłem już parę potencjalnych rzeczy:
    – Filtr powietrza wymieniłem na nowy
    – Lewe powietrze się nie dostaje raczej, wszystko szczelne
    – świeca nowa (nawet na irydowej nie pomaga)
    – pompa paliwowa wymieniona, zresztą paliwo też wtryskuje normalnie
    – wtrysk paliwa ma elektryczny więc regulacja gaźnika to nie rozwiązanie
    – Przepustnica była czysta w środku ale i tak ją dla pewności przedmuchałem benzyną ekstrakcyjną

    Będę wdzięczny za pomysły, pozdro

    #311510
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 312

    tu by trzeba zmierzyć wartości z czujników temperatury i powietrza i zobaczyć czy nie wariują. żadnych dziwnych lampek zapalających się na desce – jakich Chceck Engine, Fi, MIL.. i inne takie?
    Bo jak nie ma lampek to pozostaje diagnoza elemetów które nie są objete samodiagnostyką (i tak najczęściej sprowadzającą się do pomiaru oporności na czujnikach). Samodiagnostyka nie obejmuje najczęściej takich elementów jak cewka, moduły zapłonowe, czujniki temperatury i czujniki położenia przepustnicy – w tą strone trzeba iśc ze sprawdzaniem. Możesz też mierzyć zasilanie pompy paliwa lub ciśnienie jakie generuje na rozgrzanym silniku. Ew zobaczyć czy obudowa przepustnicy jest czysta

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #311601
    Zdjęcie profilowe domin_ik
    domin_ik
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Żadne kontrolki się nie zapalają. Dzięki, pomyślę w tą stronę

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: